Automobilių pramonė Jungtinėse Amerikos Valstijose


Transporto referatas.

Paveikslų sarašas. Įvadas. Plėtros istorija. Gamyba. Tarptautinė prekyba. Big three automakers. Didžioji depresija ir ii pasaulinis karas. Nepriklausomų automobilių gamintojų pasitraukimas. Pokario metai. 960-ieji. 970-ieji. 990-ieji. 000-ieji. 010-ieji. Ford Model T. Importuotų bei Amerikoje parduotų automobilių procentas. Chevrolet Impala. Cadillac Coupe DeVille. Chevrolet Camaro IROC-Z. Chevrolet Caprice Classic. Ford Mustang Cobra R. Jeep Grand Cherokee.


Automobilių pramonė JAV prasidėjo 1890, ir kaip iš vidaus rinkos dydį ir masinės gamybos naudojimo rezultatas, greitai išsivystė į didžiausias pasaulyje. Tačiau Jungtinėse Amerikos Valstijose 1980 m. Japonijoje buvo įvestas didžiausias automobilių gamintojas, o vėliau Kinija - 2008 m. Šiuo metu JAV yra antra pagal dydį pasaulio gamintojų, kurių kasmet pagaminama apie 8-10 milijonų. Žymios išimtys buvo 2009 m. Pagamintos 5,7 mln. Automobilių (dėl krizės ), o 1970-aisiais ir 2000-ųjų pradžioje didžiausias produkcijos kiekis sudarė 13-15 mln. Vienetų.

Variklinių transporto priemonių pramonė pradėjo su šimtais gamintojų, tačiau iki 1920 jis buvo dominuoja trys stambių kompanijų Pabaiga: "General Motors" , "Ford" ir "Chrysler" , visos įsikūrusi Metro Detroito . Po Didžiosios depresijos ir Antrojo pasaulinio karo šios bendrovės ir toliau klestėjo, o JAV iki 1950 m. Gamino beveik tris ketvirtadalius visų automobilių pasaulyje (8 005 859 iš 10 577 426). Nuo 1970 m. Didelės naftos kainos ir padidėjusi užsienio automobilių gamintojų konkurencija labai paveikė įmones. Vėlesniuose metus, bendrovės periodiškai sugrįžta atgal, bet iki 2008 m pramonė buvo suirutė dėl minėto krizės . Dėl to "General Motors" ir "Chrysler" pateikė bankroto reorganizavimo procedūrą ir buvo atleistos iš paskolų ir investicijų iš federalinės vyriausybės. Tačiau pagal "Autodata Corp" 2014 m. Birželio mėn. Sezoniškai pakoreguotas metinis pardavimų skaičius yra didžiausias istorijoje su 16,98 mln. Transporto priemonių ir 2006 m. Liepos mėn. Sumažėjo ankstesnio rekordo.

Iki devintojo dešimtmečio dauguma gamyklų priklausė Big Three (GM, Ford, Chrysler) ir AMC. Jų JAV rinkos dalis nuolat mažėjo, nes daugybė užsienio automobilių kompanijų gamina gamyklas JAV.

Ford Model T , 1927. Sukurta 1908 metais, laikoma pirmuoju įperkamu amerikietišku automobiliu

Savarankiškų transporto priemonių kūrimas lydėjo daugybės technologijų ir komponentų, dėl kurių kilo daug tiekėjų ir susijusių pramonės šakų. Įvairių tipų energijos šaltiniai buvo naudojami ankstyvaisiais automobiliais, įskaitant garus, elektrą ir benziną. Tūkstančiai verslininkų dalyvavo kuriant, surenkant ir parduodant ankstyvesnius automobilius mažuose ir vietos mastu. Padidinus pardavimus, gamyklos, kuriose platinama daugiau rinkų, labiau palengvino gamybą. Ransom E. Olds ir Thomas B. Jeffery pradėjo masinę jų automobilių gamybą. Henris Ford daugiausia dėmesio skyrė automobilių gamybai, kurią daugelis amerikiečių viduriniosios klasės galėjo sau leisti.

Pradžioje įsigijo turtingi asmenys, 1916 m. Automobiliai pradėjo parduoti už 875 USD. Netrukus rinka išsiplėtė, mechaniškai tobulinant automobilius, mažinant kainas, taip pat įvedant įmokų pardavimo ir mokėjimo planus. Per laikotarpį nuo 1917 iki 1926 m. Metinis pardavimų augimo tempas buvo žymiai mažesnis nei nuo 1903 m. Iki 1916 m. 1918 m., 1919 m., 1921 m. Ir 1924 m. Absoliučiai sumažėjo automobilių gamyba. Automobilių pramonė sukėlė didžiulę pramoninės revoliucijos permainą, nes ji pagreitino augimą iki šiol neišvengiamai JAV ekonomikoje. Bendros pastangos inovacijoms ir industrializacija leido automobilių pramonei kilti per šį laikotarpį ir pasirodė esąs. Jungtinių Valstijų gamybos pagrindas XX a.

Jungtinėse Amerikos Valstijose egzistavo apie 3000 automobilių kompanijų. 1900 m. Pradžioje JAV pamatė " Big Three" automobilių gamintojų kilimą ; Ford, GM ir "Chrysler". XIX a. Pabaigoje Thorstein Veblen pristatė savo laisvalaikio klasės teoriją, kuri pristatė pastebimą vartojimą ir parodė, kad turtas yra socialinio statuso pagrindas. Kiekvienas "Ford" ir "General Motors" vaidino savo tikslinei rinkai ir kokią socialinę būklę kiekvienas vartotojas priklausė.

  • Transportas Referatai
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • Justas
  • 21 puslapis (4911 žodžių)
  • Universitetas
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 584 KB
  • Automobilių pramonė Jungtinėse Amerikos Valstijose
    10 - 2 balsai (-ų)
Automobilių pramonė Jungtinėse Amerikos Valstijose. (2018 m. Sausio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-pramone-jungtinese-amerikos-valstijose.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 20 d. 09:07