Automobilių sandara ir teorija WV Golf 1998 1,9D 55kw


Transporto namų darbas. WV Golf 1998 1,9D 55kw.


Skaičiavimuose reikėtų naudoti dinaminį rato spindulį. Dinaminis rato spindulys nuo statinio skiriasi labai nežymiai ir skaičiavimuose paprastai pakanka naudoti statinio sindulio reikšmę. Skirtumas tarp šių spindulių priklauso nuo padangos charakteristikų, slėgio ir t.t. Paprastai laikoma, kad statinis rato spindulys lygus 0,90-0,95; ,laisvojo spindulio:∆=0,9÷0,98 ;

Rato laisvasis spindulys - rst

Pasipriešinimo riedėjimui jėga priklauso nuo pasipriešinimo riedėjimui koficiento, vertikalios apkrovos ir riedėjimo greičio. Pasipriešinimo riedėjimui koficientas priklauso nuo kelio dangos. Darbe naudosime koficiento reikšmę kai automobilis rieda geros būklės kelio danga f0= 0.015 . Didėjant riedėjimo greičiui, didėja ir pasipriešinimo riedėjimui jėga.

Maksimalus automobilio greitis 170km/h=42.22m/s

Reikalinga variklio galia randama remiantis sąlyga, kad kai automobilis išvysto maksimalų greitį, variklis dirba maksimaliu galingumu. Tuo tikslu reikia surasti pagrindines pasipriešinimo jėgas, kurios yra aerodinaminio oro pasipriešinimo jėga ir ratų riedėjimo pasipriešinimo jėgos.

Pasipriešinimo jėga jau apskaičiuota praeitame skyriuje. Aerodinaminio pasipriešinimo jėga apskaičiuojama pagal formulę:

Čia

  • Transportas Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2463 žodžiai)
  • Transporto namų darbai
  • Microsoft Word 83 KB
  • Automobilių sandara ir teorija WV Golf 1998 1,9D 55kw
    10 - 9 balsai (-ų)
Automobilių sandara ir teorija WV Golf 1998 1,9D 55kw. (2015 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-sandara-ir-teorija-wv-golf-1998-19d-55kw.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:25