Automobilių servisas


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Analitinė dalis. Automobilių serviso teikiamų paslaugų analizė. Konkurentų ir rinkos analizė. Technologinė dalis. Pradiniai duomenys. Remonto darbų imlumas. Metinio darbų imlumo nustatymas. Darbininkų skaičiaus skaičiavimas. Technologiškai būtinas darbininkų skaičius. Etatinio darbininkų skaičiaus nustatymas. Technologinių įrenginių parinkimas. Servise naudojamo technologinio įrenginio analizė. Gamybinių plotų skaičiavimas. Organizacinė dalis. Automobilių serviso struktūra ir valdymas. Darbo vietų organizavimas automobilių servise. Darbuotojų sauga. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai. Priedai.


Kad butų galima pašalinti atsiradusius gedimus, tiek automobilių gamintojai, tiek individualūs asmenys pradėjo steigti automobilių techninės priežiūros stotis, kadangi tai jau pasidarė būtinybė, nes ne kiekvienas pats gali suremontuoti savo automobilį. Dabar yra daug „garažinio“ tipo remonto dirbtuvių, bet ne visi jais pasitiki ir leidžia tvarkyti savo automobilius.

Darbo tikslas – suprojektuoti automobilių mechaninių pavarų dėžių remonto barą su modernia, šiuolaikiška autoservisų įranga.

Šiame darbe bus projektuojama automobilių mechaninių greičių dėžių remonto įmonė Alytaus rajone. Šioje stotyje dirbs aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Servisas bus aprūpintas nauja ir pažangia įranga ir įrankiais. Šią stotį planuojama įkurti Obelijos kaime, nors ir toliau nuo miesto ar intensyvaus eismo kelio, bet įmonė turės pakankamai klientų, nes nėra daug šia veikla užsiimančių įmonių ir žmonės su greičių dėžių gedimais vis vien atvyks.

Greičių dėžių remonto baras bus kuriamas patalpose, priklausančiose automobilių paruošimo ir dažymo įmonei ir bus nauja papildoma verslo kryptimi.

Projektuojamoje įmonėje bus atliekami visų markių lengvųjų automobilių mechaninių greičių dėžių remonto darbai. Bus virinami trūkę ar išlūžę aliumininiai blokai, keičiami guoliai, sinchronizatoriai, dantračiai, svirtys, remontuojamos guoliavietės ir kiti darbai, kurie reikalauja aukštos kvalifikacijos.

Alytuje yra daug mažų ir didelių servisų stočių, tačiau konkurencija nebus didelė, kadangi tai bus specializuotas servisas, remontuojantis automobilių greičių dėžes. Alytaus rajone Luksnėnų kaime yra įregistruota viena tokia veikla užsiimanti V. Surdoko individuali įmonė. Tai vienintelė tokia veikla užsiimanti įmonė visoje pietų Lietuvoje, todėl klientų neturėtų trūkti. Taip pat šis servisas bus aprūpintas naujausia įranga ir jame dirbs tik aukščiausios kvalifikacijos darbuotojai, todėl čia bus atliekami tik aukščiausios kokybės remonto ir priežiūros darbai.

Projektuojamo autoserviso pranašumas bus tai, jog mūsų klientai gaus visą paslaugų komplektą susijusį su visų automobilio pavarų dėžių remontu, pasiūlysime priimtinesnes kainas bei galimybę pasirinkti kokios firmos ir kokios šalies gamintojos naudoti atsargines detales (pagal galimybes), Nuo ko priklausys darbų kaina, ir svarbiausia garantuosime aukščiausią atliktų darbų kokybę. Paslaugų pranašumas bus tai, jog visi remonto darbai bus atliekami su naujausiais prietaisais, įrengimais ir taikant pažangiausią technologiją. Tai įgalins pasiekti aukščiausią darbų atlikimo kokybę bei žemiausią darbų kainą.

Savo veikloje naudosime pažangiausias technologijas, naujausias medžiagas ir tik profesionalias darbo priemones. Didelis dėmesys bus skiriamas darbo įgūdžių tobulinimui, darbuotojai bus siunčiami į stažuotes, kuriose galės tobulinti savo žinias, susipažinti su naujausiais įrengimais ir automobiliais.

gamybinė programa pagal teikiamas paslaugas – lengvųjų automobilių mechaninių pavarų dėžių remontas;

Stoties darbo režimas. Pagal 1935 metų tarptautinės darbo organizacijos priimtą darbo konvenciją Nr. 47, kurią 1993 metais ratifikavo ir Lietuva, yra įteisinta 40 valandų darbo savaitė. Pagal šią konvenciją darbo dienos, įskaitant viršvalandžius, darbo trukmė negali būti ilgesnė nei 8 valandos.

Pavarų dėžių stotis dirbs 242 dienas per metus, o darbo dienos trukmė bus 8 valandos.

Mechaninės pavarų dėžės remonto technologinis procesas susideda iš šių technologinių operacijų: išėmimo – įdėjimo, išardymo – surinkimo ir dėžės remonto. Metinė remonto darbų apimtis priklauso nuo automobilių dėžių, suremontuojamų per metus, kiekio ir jų būklės (gedimo laipsnio). Žemiau yra pateiktas šių operacijų orientacinis darbo imlumas.

Automobilių servisas. (2015 m. Lapkričio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-servisas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:38