Automobilių šildytuvai baigiamoji praktika


Transporto praktikos ataskaita. Kauno technikos kolegija elektromechanikos fakultetas baigiamoji praktika. Įvadas. Praktikos ataskaita. Įmonės statusas. Įmonės valdymo schema. Įmonėje teikiamos paslaugos. Technologinis procesas įmonėje. Automobilio priėmimo organizavimas. Mechaniko darbo organizavimas. Automobilio gražinimas klientui. Darbų sauga. Marketingo klausimai. Autonominių šildytuvų konstrukcija ir tipiniai defektai. Individuali užduotis. Išanalizuoti autonominių šildytuvų konstrukcijas ir tipinius defektus. Šlapi autonominiai šildytuvai (dyzeliniai/benzininiai). Oriniai dujiniai autnominiai šildytuvai. Elektriniai šildytuvai. Tipiniai šildytuvų defektai. Parinkti technologinę remonto ir TP įrangą pagal technines autonominių šildytuvų charakteristikas. Sudaryti Webasto AT3500ST degiklio keitimo technologiją.


Priėmimas – tai darbų kompleksas skirtas nustatyti automobilio techninį stovį ir reikalingas techninės priežiūros ir remonto darbams atlikti.

Priėmėjas kartu su savininku surašo numatomų darbų sąrašą, pagal apytikrius savininko nusiskundimus nustato, kartu su autoremontininku gedimus ir automobilis priimamas remontui.

1. Aptarnavimo/remonto procesą nuo darbo paskyrimo iki jo ataskaitos iš esmės sudaro du pagrindiniai etapai:

1) Išankstinė registracija:

•kliento automobilio identifikacija;

•kliento problemos specifikacija ir darbo užsakymo įforminimas;

•remonto/priežiūros darbų laiko planavimas;

•būtinų atsarginių dalių nustatymas ir užsakymas;

•darbų paskyrimo formos pildymas viduje.

2) Vidaus procedūros dirbtuvėje:

•automobilio registracija dėl priežiūros darbų;

•atsarginių dalių parūpinimas iš sandėlio darbui atlikti;

•meistro atliekamas darbo paskyrimo statuso pakeitimas (darbo baigimas);

•kokybės kontrolė;

•meistro darbo paskyrimo patvirtinimas ataskaitoje;

•automobilio išrašymas iš dirbtuvės ir jo sugrąžinimas klientui.

Galimybių ištyrimas ir darbo paskyrimas

Paslaugų teikimo procesas prasideda nuo žodžiu arba raštu pateikto kliento prašymo.

Klientus aptarnaujantis darbuotojas arba darbųvadovas išklauso kliento pageidavimus, išsiaiškina galimas laiko sąnaudas ir numatomas finansines išlaidas. Laiko sąnaudos priklauso nuo jau užfiksuotų apytikrių darbo apimčių, taip pat nuobūtinų atsarginių dalių statuso. Abi šalys sudaro automobilio priežiūros darbų užsakymo sutartį.

Jei sandėlyje nėra būtinų atsarginių dalių, nedelsiant išsiaiškinama, per kiek laiko jos bus gautos, ir, kliento sutikimu, pateikiamas atsarginių dalių užsakymas (atsarginių dalių užsakymo sutartis).

Klientui pranešama apie numatytą priežiūros darbų atlikimo laiką ir, jei klientas su tuo sutinka, atlikimo laikas įrašomas į priežiūros darbų grafiką (techninės priežiūros laikoprogramą).

Automobilių remonto dirbtuvės klientų aptarnavimo skyrius susisiekia su logistikos skyriumi dėl atsarginių dalių užsakymo.

Automobilių šildytuvai baigiamoji praktika. (2015 m. Vasario 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/automobiliu-sildytuvai-baigiamoji-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:05