Autoserviso reklama. Reklaminės kampanijos plano rengimas


X imones reklamos priemoniu analize. X imones reklamos kampanijos planas. Swot analizė autoservisas. X imones reklamines kampanijos parengimas. Reklamos plano sudarymas x imoneje. Reklamos kampanijos planas. Autoserviso paslaugų paklausos. X imones reklamos planas. Reklamos kampanijos planavimas. X imonės reklamos būdai.

Vadybos kursinis darbas. Autoserviso reklaminės kampanijos plano rengimas. Įvadas. Uab „autoirvis“ pristatymas. Paslaugos aprašymas. Situacijos analizė. Aplinkos analizė. Konkurentai. Vartotojai. Uab „autoirvis“ swot analizė. Rinkos analizė. Pozicionavimas. Tikslinė rinka. Uab „autoirvis“ teikiamų paslaugų gyvavimo ciklo stadija. Paslaugos vartojimo alternatyvos. Uab „autoirvis“ reklaminės kampanijos organizavimas. Uab „autoirvis“ planuojamos teikti paslaugos idėja. Reklaminės kampanijos planavimas. Tikslinės auditorijos identifikavimas. Reklamos tikslų nustatymas. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos pranešimo kūrimas. Reklamos biudžeto sudarymas. Reklamos vykdymas ir efektyvumo įvertinimas. Išvados. Priedai


Remiantis statistiniais duomenimis, kad kauno mieste 10 gyventojų tenka 6 automobiliai, iš kurių 90% yra pagaminti ankščiau nei 1991 m. , galima teigti, jog automobilių priežiūros ir remonto paslaugos yra ir bus paklausios.

Automobilis daugeliui žmonių yra tapęs vienu svarbiausiu gyvenimo reliktu, parodančiu socialinę bei finansinę padėtį, todėl ir jo priežiūrai bei remontui yra skiriama nemaža šeimos ar individualių pajamų dalis. Taip pat daugeliui automobilis yra ir darbo priemonė, be kurios neišsiverčiama, o kartu tai neatskiriamas verslo pagrindo elementas.

Transporto priemonės kėbulo remonto paslaugų paklausa buvo yra ir remiantis šiuolaikinėmis autotransporto svarbos ir būtinumo tendencijomis jų reikės ir ateityje, tiek kauno mieste gyvenantiems gyventojams, tiek ir visoje lietuvoje.

Įmonė, siekianti informuoti visuomenę apie jos teikiamas paslaugas, sukurti išskirtinį įmonės įvaizdį vartotojų sąmonėje, remiantis jų teikiamų paslaugų savybėmis, išskirtinumu efektyviausias būdas yra naudotis reklama ar kitomis rėmimo priemonėmis. Tačiau norint, kad reklama padėtų įmonei pasiekti jos užsibrėžtų tikslų, sulaukti teigiamų rezultatų būtina tinkamai ir efektyviai parengti reklaminę kampaniją.

Uab „autoirvis“ dešimt metų rinkoje gyvuojanti transporto priemonės kėbulo remonto paslaugas teikianti įmonė, kuri norėdama išlikti žinoma klientų tarpe ir pritraukti vis naujų klientų į rinką nori įvesti naujovę – transporto priemonės kėbulo dažymo ir poliravimo darbus atliks moterys. Siekiant, kad reklama būtų efektyvi tikslinga parengti reklaminės kampanijos planą, pagal kurį, visuomenė bus supažindinama su modifikuotu paslaugos teikimo procesu.

Darbo tikslas – uab „autoirvis“ reklaminės kampanijos plano parengimas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 41 puslapis (9860 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 88 KB
  • Autoserviso reklama. Reklaminės kampanijos plano rengimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Autoserviso reklama. Reklaminės kampanijos plano rengimas. (2012 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/autoserviso-reklama-reklamines-kampanijos-plano-rengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:59