Autoserviso verslas


Transporto verslo planas. Įvadas. Įmonės tipo charakteristika. Įmonės paslaugų metinės darbų apimties apskaičiavimas. Įmonės turto vertės ir nusidėvėjimo paskaičiavimas. Įrengimų efektyvus darbo laikas. Įrengimų poreikio apskaičiavimas. Įmonės ilgalaikio turto vertė ir nusidėvėjimas. Personalo poreikio ir darbo užmokesčio paskaičiavimas. Personalo poreikio paskaičiavimas. Efektyvaus darbininko darbo laiko skaičiavimas (planuojamas). Pagrindinių darbininkų skaičius. Pagrindinių darbininkų darbo užmokesčio paskaičiavimas. Vadovaujančių, specialistų, techninių darbuotojų, pagalbinių darbininkų. Darbo užmokesčio paskaičiavimas. Atskaitymai socialiniam draudimui. Įmonės personalo rodikliai. Išlaidų darbo užmokesčiui bei atskaitymų socialiniam draudimui paskirstymas. Materialinių ir energetinių išteklių poreikio ir išlaidų nustatymas. Medžiagų poreikio ir išlaidų skaičiavimas. Medžiagų poreikis ir išlaidos. Šiluminės energijos poreikio ir išlaidų skaičiavimas. Įmonės ploto paskaičiavimas. Šiluminės energijos poreikio ir išlaidų planas. Elektros energijos poreikio ir išlaidų paskaičiavimas. Elektros energija varikliams (jėgai). Įrenginių sunaudojamas elektros energijos kiekis (jėgai) paslaugų programai atlikti. Elektros energijos poreikis (jėgai) ir išlaidos. Elektros energijos poreikis ir išlaidos apšvietimui. Elektros energijos poreikio ir išlaidų planas. Vandens poreikio ir išlaidų skaičiavimas. Vandens poreikio buitiniams reikalams ir išlaidų planas. Energijos išlaidų paskirstymas. Paslaugos teikimo išlaidų skaičiavimas. Pagalbinių medžiagų išlaidos įrenginių ir patalpų priežiūrai. Pagalbinių medžiagų išlaidų įrengimų ir patalpų priežiūrai paskaičiavimas. Netiesioginių gamybos išlaidų sąmata. Netiesioginių gamybos išlaidų paskirstymas, Lt. Paslaugų gamybinės savikainos paskaičiavimas. Paslaugų gamybinės savikainos (gamybos kaštų) plkanas, Lt. Veiklos sąnaudų planas. Veiklos sąnaudų paskirstymas. Įmonės pajamų ir pelno paskaičiavimas. Paslugos kainos apskaičiavimas. Pajamų ir pelno apskaičiavimas. Įmonės pagrindiniai ekonominiai rodikliai. Įmonės marketingo valdymas. Verslo valdymas ir personalas. Įmonės steigimo dokumentai. Literatūra ir kiti šaltiniai.


Pasirinkat įmonė yra individuali įmonė. Individuali įmonės turtas bus susietas su savininko turtu. Kuriant įmonė nereikės jokio minimalaus kapitalo, be to labai mažos steigimo išlaidos. Savininko pasiimtos lešos apmokestinamos taikant 15% gyventojų pajamų mokesčių tarifu. Be to savininkui nebūtinai reikia samdyti buchalterią, nes savininkas gali pats tvarkyti apskaitą.

6. paslaugos gamybinė savikaina be pagrindinių medžiagų medžiagų ir energijos išlaidų

1. paslaugų išlaidos be materialinių (medžiagų ir energijos) išteklių vertės, %

Išsiskirti iš konkurentų profesionaliais darbuotojais bei aukšta teikiamų paslaugų kokybe;

Tobulinti paslaugų teikimo ir aptarnavimo procesą, įsigyjant patį naujausią inventorių ir darbo priemones.

Mano steigiama „IĮ‘‘ įmonė pasirinks paslaugos tobulinimosi koncepciją. Pasirinkdama šią koncepciją, veiklą orientuoju į teikiamų paslaugų kokybę, jų charakteristikos tobulinimą.

Veiklos pradžioje, nustatydamas paslaugų kainas, taikysiu nenuostolingumo metodą, paslaugoms bus teikiamos nuolaidos, tačiau jei konkurencinė kaina bus daug aukštesnė, aišku, mano paslaugų įkainis kils.

Numatoma pagrindinė veikla – automobilių remontas ir priežiūra. Ateityje numatoma įmonę plėsti. Jeigu gerai pavyks įsitvirtinti rinkoje žadama atidaryti dar vieną servisą. Ateityje plečiant veiklą be abejo didės ir darbuotojų skaičius.

Įmonės teikiamos paslaugos įvaizdį formuosiu pasitelkes reklamą. Taip bandysiu pritraukti didesnį ir įvairesnį klientų ratą, sudaryti nuolatines bendradarbiavimo sutartis.

Pristatomos produkto/paslaugos savybės: atitinkamų poreikių tenkinimas, siūlomo produkto/paslaugos skirtumai lyginant su konkurentų siūlomu produktu/paslauga, kodėl vartotojas rinksis jūsų siūlomą produktą/paslaugą ir pan.

Analizuojamos produkto/paslaugos vartotojų grupės: išskiriami kiekvienos grupės bruožai, produkto/paslaugos pasirinkimo kriterijai – patogumas, kaina, kokybė ir pan.

Nustatyti naujos ar nenaujos paslaugos kainą yra vienas atsakingiausių sprendimų.

Konkurentus – stebėsime jų kainų augimą ar kritimą, nuolaidų taikymą;

Vartotojus – kokių paslaugų jie pageidauja, kokias paslaugas dažniausiai perka, koks jų ryšys su konkurentais.

Įmonės teikiamos paslaugos bus teikiamos įprastomis kainomis. O jau kai įsitvirtinsime gerai rinkoje tai kainas šiek tiek padidinsime, nes reikia padengti visas išlaidas bei gauti pelną. Mūsų paslaugų kainos beveik nesiskirs nuo konkurentų, bet skirsis paslaugų kokybę. Įmonėje bus kvalifikuoti, savo darbus išmanantys darbuotojai.

Reklama – tai labai reikšmingas rėmimo elementas. Įmonei įsitvirtinant rinkoje nemažai lėšų bus skiriama reklamai. Reklama – konkuravimo įrankis. Informuodami vartotojus ir sukeldami potencialių klientų susidomėjimą, reklamos pagalba mes tarsi padidinsime ir pačių paslaugų vertę – kai kurie pirkėjai dėl to gali pasiryžti mokėti brangiau.

Užsakysime pagaminti 1000 vizitinių kortelių, kuriuose bus nurodoma mūsų įmonės adresas, telefonas, atliekamos paslaugos ir darbo laikas.

Autoserviso verslas. (2014 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/autoserviso-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:53