Autoserviso verslo planas ir marketingas


Marketingo verslo planas. Įvadas. Santrauka. Teoriniai verslo plano reikšmės aspektai. Verslo aprašymas. Įmonės apžvalga. Verslo plėtros tikslai. Paslaugos aprašymas. Rinkodara. Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Kainodara. Rėmimas. Paslaugos aprašymas. Paslaugos proceso aprašymas. Gamybinės patalpos. Įrengimai. Medžiagos. Darbo jėga. Įmonės ir padalinio valdymas. Rizikos įvertinimas. Finansinis planas. Projekto atsipirkimo laikas. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tikslas - išanalizuoti UAB „Girilis“ būsimą veiklą, norint priimti strateginį sprendimą dėl plėtros – maitinimo sistemos techninės apžiūros padalinio steigimo.

Darbo objektas – būsimas UAB „Girilis“ diagnostikos padalinys Kelmėje.

Darbo uždaviniai:

1. Teoriškai apibrėžti verslo projekto sampratą, jo reikšmę verslo idėjų įgyvendinimui ar verslo plėtrai, projekto struktūrą.

3. Atlikti būsimos įmonės veiklos analizę ir pateikti įgyvendinimo ir plėtros idėją.

Šiame verslo projekte yra pateikiama serviso padalinio, kaip būsimo verslo plėtros, projektas, idėjos pagrindimas, marketingo projektas, finansiniai paskaičiavimai ir idėjos realizavimo laikas.

Šio verslo projekto parengimo tikslas yra skirtas:

Verslo plėtros idėjos realizavimui;

Verslo idėjos esmė – automobilių kuro sistemos diagnostikos padalinio Kelmėje atidarymas.

UAB „Girilis“ siekia šių verslo ekonominių principų:

Įvykdžius pateiktus skaičiavimus, darbo metu bus užtikrintas padalinio operatyvus darbas, lengvojo automobilio degalų filtras bus laiku keičiamas ir tikrinami purkštuvai. Darbas vyks laikantis pagrindinių darbo saugos reikalavimų, todėl, kad bus vykdoma griežta kontrolė. Tai bus naudinga ne tik dirbantiesiems šiame padalinyje, tačiau ir žmonėms, kurie eksploatuoja lengvuosius automobilius, nes darbai bus atliekami kokybiškai ir laiku.

Kadangi Kelmėje apskritai mažai autoservisų, UAB „Girilis“ atidaromas padalinys dėl specifinės paslaugos beveik neturės konkurencijos.

Projektui įgyvendinti planuojama investuoti 100 000 Lt. Investicija turėtų atsipirkti per aštuonerius metus.

Automobilius remontuoja gerą įvertinimą turintys autošaltkalviai, o aptarnauja gerai savo darbą išmanantys autoserviso meistrai.

Tai yra įmonės savininkas (akcininkas) gali laisvai pasirinkti kokias paslaugas teikti, tiekėjus, rinką, laiką ir kitą. Tai sąlygoja konkurenciją ir nulemia verslo sėkmę.

Ekonominės veiklos rizikos principas.

Paslaugų pirkėjo ir pardavėjo savitarpio principas.

Kursinio projekto tema yra lengvųjų dyzelinu varomų automobilių maitinimo sistemos priežiūros padalinio sukūrimas. Šiame kursiniame projekte yra pateikta, gamybos programa, paskaičiuota darbų apimtis, dirbančiųjų skaičius. Pasirinkti įrengimai, patalpos, kuriose bus atliekami darbai.

Kadangi autoserviso padalinys bus atidaromas Kelmėje, UAB „Girilis“ neturės labai didelės konkurencijos. Šiuo metu Kelmėje be UAB „Girilis“ veikia keturi autoservisai:

Vis dėlto pastebėtina, kad šios įmonės specializuojasi tik kai kuriose automobilių taisymo srityse. Taip pat nei viena išminėtų įmonių neturi automobilio maitinimo sistemos diagnostikos įrangos. Tad Kelmės vairuotojai galės nebevykti į Šiaulius ir susidūrę su maitinimo sistemos problemomis spręsti jas vietoje. Taip sutaupydami laiko ir išvengdami papildomų išlaidų.

Kadangi konkurencijos naujai atidaromas padalinys praktiškai neturtės, savininkams nereikia išskirtinės kainų strategijos. Čia puikiai tiks vienas paprasčiausių metodų, kai kaina apskaičiuojama sudedant kaštus bei pridedant norimą pelno maržą. Kainos apskaičiavimui tinka formulė:

Šiuo atveju pelno marža – 20%. Planuojama per mėnesį diagnostiką atlikti nuo 25 iki 40 kartų. Kadangi atidaromas autoserviso padalinys, aptarnaujančio ir vadovaujančio personalo darbo užmokestis sudaro 20% pastovių kaštų. Į pastovius kaštus įeina vieno padalinio darbuotojo darbo užmokestis bei mokesčiai. Kintamus kaštus sudaro elektros, ir kitų komunalinių paslaugų išlaidos, reklamos išlaidos bei įrangos remontas. Tad maitinimo sistemos diagnostikos kaina apskaičiuojama taip:

K=(400+1200+700)+400+20%=2700+20%=3240/40=81

Taigi vienos maitinimo sistemos diagnostikos numatoma kaina – 80 Lt.

Prieš pradedant veiklą reikia aiškiai nustatyti paslaugos pirkimo skatinimo strategiją. Būtina apsispręsti, kaip bus reklamuojama paslauga: per televiziją ar radiją, ar spaudoje.

Paslauga perkama tik tuomet, kai apie ją žmonės žino. Šiuo atveju reklamos pagrindas bus reklama spaudoje. Įmonė bus reklamuojama miesto ir rajono laikraščiuose. Įmonė taip pat turės bukletus, kurie bus išsiųsti į pašto dėžutes Kelmės mieste, taip pat bus dalijamos vizitinės kortelės klientams.

  • Marketingas Verslo planai
  • 2015 m.
  • 23 puslapiai (4039 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo verslo planai
  • Microsoft Word 130 KB
  • Autoserviso verslo planas ir marketingas
    10 - 9 balsai (-ų)
Autoserviso verslo planas ir marketingas. (2015 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/autoserviso-verslo-planas-ir-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:37