Avon įmonės apžvalga


Ekonomikos skaidrės. Įvadas. SWOT analizė. Konkurencija. Pagrindinės sėkmės prielaidos. Marketingo tikslai. Misija. Vizija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieninė įmonės verslo aplinka yra didelėje globalizacijos procesų įtakoje. Todėl vertinant aplinką reikia atkreipti dėmesį į tarptautinės konkurencijos stiprėjimą, stuktūrinius pasaulinės ekonomikos pokyčius bei didėjančią visų šakų fragmentaciją.

Rinkos patrauklumą sąlygoja jos augimas, dydis, klientų pasitenkinimas, technologijų lygis, konkurencinė aplinka, kainų lygis, pelningumas, valstybinis reguliavimas, jautrumas ekonominiams pokyčiams.

Avon įmonės apžvalga. (2014 m. Kovo 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/avon-imones-apzvalga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:28