Baigiamoji profesinės praktikos ataskaita Vilniaus lokomotyvų remonto depas


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Personalas. Kontrolė ir konfliktinės situacijos. Uab „vilniaus lokomotyvų remonto depas“ mikro ir makro aplinkos analizė. Uab „vilniaus lokomotyvų remonto depas“ perspektyvos. Analizė. Uab „vilniaus lokomotyvų remonto depas“ rinkodaros komplekso. Analizė. Įmonės vieta, paslaugos ir jų valdymo strategijos. Įmonės kainų ir politikos tikslai. Įmonės rėmimo politika. Darbe naudoti tyrimai ir jų metodologija. Išvados. Literatūra.


pirmoji – šilumvežių kapitalinis remontas su variklių 5-26DG pakeitimu, pagal kurią per 2004-2007 metus bendrovėje atlikta  25 šilumvežių 2M62 ir 16 šilumvežių M62 (arba 66 šilumvežio sekcijoms) remotorizacija;

antroji – šilumvežių 2M62 ir ČME3 modernizavimas, t.y., naujos jėgainės montavimas, panaudojant CATERPILLAR firmos dyzelinį variklį. Pagal šią programą per 2005-2008 metus bendrovė modernizavo 29 prekinius šilumvežius 2M62, 2M62U (arba 58 šilumvežio sekcijos) ir 14 manevrinių šilumvežių ČME3.

2004 metų ketvirtą ketvirtį pradėtas vykdyti tarptautinis projektas: šilumvežių 2M62 kapitalinis remontas KR-2 su Caterpillar variklių sumontavimu. Šiam tikslui įgyvendinti pasirašyta sutartis su Vengrijos įmone MAV Szolnoki Jarmujavito Kft, pagal kurią bendrovė atlieka krovininių šilumvežių 2M62 modernizaciją. Modernizavimo metu yra modifikuojamas lokomotyvo kėbulas, pritaikant jį naujų šiuolaikinių mazgų ir agregatų sumontavimui.

Nuo 2007 m. antro pusmečio bendrovė, bendradarbiaudama su Čekijos Respublikos  įmone ČZ LOKO, pradėjo įgyvendinti manevrinių lokomotyvų ČME-3M modernizavimo projektą.

2008 m. bendrovė tęsia manevrinių lokomotyvų ČME-3M modernizavimo projektą, antrame etape vykdoma šilumvežių modernizacija su šiuolaikiškais JAV gamybos CATERPILLAR firmos vidaus degimo varikliais Caterpillar 3508 B DI-TA (940 kW).

Susipažinti su praktikos institucija (įmone, organizacija) kaip verslo sistema, pagrindinėmis jos struktūros ir gamybinės (komercinės) veiklos dalimis, susiejant su mokslinės teorijos žiniomis.

Teoriniu ir praktiniu požiūriu išnagrinėti praktikos institucijos arba tam tikrų jos veiklos sričių/aspektų kokybę, rasti pasirinktos profesinės srities problemų sprendimus, pateikti išvadas ir pasiūlymus.

Pritaikyti šiuolaikinius tyrimų metodus bei technines/technologines priemones informacijos analizės duomenų apdorojimui ir iliustracinei medžiagai pateikti.

Aprašyti praktikos institucijos (įmonės ar organizacijos) vietą, istoriją, patirtį, įvaizdį visuomenėje.

Apibūdinti įmonės teisinę formą, kapitalo formavimo politiką ir jos įgyvendinimo būdus.

Išanalizuoti įmonės valdymo strategiją, struktūrą, darbuotojų kvalifikacijos lygį ir motyvaciją.

Aprašyti pagrindinę įmonės veiklą, jos siūlomų produktų/paslaugų asortimentą, gamybinės bei komercinės veiklos ypatybes.

Įvertinti įmonės produkcijos konkurencingumą, taikomų kainodaros ir rinkodaros priemonių efektyvumą.

Pateikti įmonės finansinės situacijos bei perspektyvos/rizikos įvertinimą, naudodamiesi finansinės įmonės atskaitomybės bei kitais įmonės veiklos dokumentais.

Atlikti įmonės ar pasirinktos srities/aspekto analizę, pasirinkdami tinkamą tyrimo metodą. Pasiūlykite iškeltos verslo situacijos sprendimus, juos pagrįskite. Gali būti analizuojama baigiamojo darbo temą atitinkanti įmonės veiklos sritis.

Pagrindinė bendrovės veikla- šilumvežių techninė priežiūra, einamieji remontai, dyzelinių traukinių remontai bei jų priežiūra ir paslaugų teikimas kitoms geležinkelio bendrovėms, įvairių kitų paslaugų teikimas bendrovėms, nesusijusioms su geležinkelio veikla.

Atliekamas kapitalinis remontas šilumvežiams. Vykdoma remotorizacija (keičiamas vidaus degimo variklis į šiuolaikišką). 2004 m. ketvirtą ketvirtį pradėtas vykdyti tarptautinis projektas: šilumvežių kapitalinis remontas su Caterpillar variklių sumontavimu. Šiam tikslui įgyvendinti pasirašyta sutartis su Vengrijos įmone MAV Szolnoki Jarmujavito Kft, pagal kurią bendrovė atlieka krovininių šilumvežių modernizaciją. Lokomotyve yra diegiama PLC kompiuterinė kompleksinė apsaugos sistema bei lokomotyvo valdymo „Lo Control“ tipo sistema, kurios pagalba iš valdymo kabinos galime ne tik valdyti, bet ir kontroliuoti lokomotyvo įrengimų veikimą.

Vizija- tapti traukos riedmenų priežiūros, remonto, modernizavimo ir gamybos vedančiu centru Baltijos šalyse.

UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ atsakingai žiūrima į aplinkosaugą. Yra sudaryta daugybė sutarčių su įmonėm kurios perdirba panaudotą alyvą, kenksmingas žaliavas.

Pagrindiniai įmonės tiekėjai yra: UAB „Witraktor“- šilumvežių atsarginės dalys, CZ LOKO- šilumvežių komplektuojančios dalys, UAB „Hansa flex hidraulika“- įvairios žarnos ir hidraulika, Siemens- šilumvežių atsarginės dalys, UAB „BM Rail“- atsarginės dalys.

  • Vadyba Praktikos ataskaitos
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (3261 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 51 KB
  • Baigiamoji profesinės praktikos ataskaita Vilniaus lokomotyvų remonto depas
    10 - 4 balsai (-ų)
Baigiamoji profesinės praktikos ataskaita Vilniaus lokomotyvų remonto depas. (2014 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/baigiamoji-profesines-praktikos-ataskaita-vilniaus-lokomotyvu-remonto-depas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:54