Baigiamoji profesinės veiklos praktika transporto įmonėje UAB “Valseta”


Logistikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės pristatymas. Įmonės susikūrimo istorija. Rinkos analizė. Lietuvos transporto sistemos apžvalga ir tendencijos. Įmonės konkurencinės padėties analizė. Įmonės veiklos analizė. Teikiamų paslaugų pristatymas. Įmonės valdymas. Įmonės organizacinė struktūra. Valdymo personalas ir darbuotojai. Įmonės finansinė analizė. Individualios užduoties nagrinėjimas. Išvados. Informaciniai šaltiniai. Praktikos dienoraštis.


Šioje baigiamosios praktikos ataskaitoje apžvelgsiu įmonės kurioje atlikau praktiką veiklą, teikiamų paslaugų spektrą, konkurencinę analizę ir įmonės valdymo struktūrą. Taip pat darbe bus atsižvelgiama į Lietuvos transporto sistemą ir tendencijas, remiantis naujienų straipsniais ir savo, bei vieša nuomone. Įmonės finansinės analizės atlikti nepavyko, nes visi duomenys susiję su firmos krovinių apyvarta ir finansiniais rezultatais yra konfidenciali informacija, kurią atskleisti atsisakė tiek įmonės vadovas, tiek praktikos vadovas.

Praktiką atlikau ekspedicinėje įmonėje UAB „Valseta“ užsiimančioje krovinių gabenimu sausumos transportu bei multimodaliniais pervežimais, jungiant jūrų arba kelių transportą su geležinkelio transportu. Įmonėje praktikos vadovas skirdavo užduotis, kurios dažniausiai buvo susijusios su naujų klientų paieška vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.

Susipažinti ir įsigilinti į įmonės veiklą;

Surinkti informaciją reikalingą praktikos ataskaitai parašyti;

Praktikos metu įmonės veiklai ir darbuotojų darbo tyrimui buvo naudojamas stebėjimo metodas. Stebėjau transporto vadybininkų darbą, dalyvavau klientų paieškos veikloje ir įmonės paslaugų pristatymo ir duomenų sisteminimo veiklose.

Pagrindiniai praktikos tikslai buvo pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir pritaikyti jas praktikoje, taip pat įvykdyti praktikos vadovo pavestas užduotis.

UAB „Valseta“ – Tai aktyvi transporto ir logistikos kompanija. Pagrindiniai kompanios tikslai-teikti aukštos kokybės paslaugas, tenkinti augančius klientų poreikius , pelnyti jų pasitikėjimą. Įmonė siulo krovinių transportavimo paslaugas kelias, jūra, oru ir geležinkėliais. Teikia krovinių ekspedijavimo ir perkraustymo paslaugas. Pataria su krovinių transportavimų susijusiais klausimais. Įmonė labiausiai išsiplėtojusi krovinių pervežimais autotransportu, nes atlieka krovinių gabenimus ir ekspedijavimo paslaugas visose Europos šalyse bei NVS ir vidurio Azijos valstybėse. Taip pat UAB “Valseta” atlieka gabenimus jūromis. Nors savu laivų neturi, bet bendradarbiaudami su tarptautinėmis laivybos kompanijomis sugeba profesionaliai teikti tokio tipo paslaugas tiek pilniems(FCL), tiek daliniams (LCL) kroviniams gabenti. Imonė, taip pat turi partnerių oro transportavimo sektoriuje, todėl gabenti krovinius lektuvais nėra problema. Bendradarbiaudami su įvairiomis Europos bei Azijos šalimis, laikui begant pradėjo teikti paslaugas temperatūriniu krovinių gabenimui. Tai kroviniai, kuriems reikia tam tikros temperatūros aplinkos- maisto gaminiai, kraujo mėginiai, vaistai, kai kurie jų itin svarbūs, todėl įmonė pasirūpins, jog visada turėtumėte visą reikiamą informaciją apie krovinio transportavimą.

Daugiau, nei prieš dešimtmetį baigęs aukštuosius mokslus, įmonės direktorius Paulius Valentinavičius, pastebėjo, jog aukštas ir kokybiškas transportavimo paslaugas atliekančios įmonės Lietuvoje yra gan retas dalykas, todėl nusprendė atidaryti įmonė UAB „Valseta“, kurios misija – atsakingai ir profesionaliai teikti logistikos paslaugas, rūpintis klientais ir nuolat tobulinti teikiamų paslaugų kokybę. „Valseta“ vizija - Sukurti stiprią jaunų specialistų kompaniją, kurios paslaugos būtų pripažintos lyderiaujančiomis tarptautinėje erdvėje, būti profesionaliu ir patikimu mūsų klientų partneriu.

Lietuvai įstojus į Europos sąjungą, nuo 2004 m. gegužės 1 d. visos Europos transporto koridoriai bei TINA(angl. Transport Infrastructure Needs Assessment) tinklo keliai Lietuvos teritorijoje tapo TEN-T tinklo keliais. Vienas iš reikalavimų tokiems keliams – saugių, patogių, sklandžių eismo sąlygų užtikrinimas. Per pastaruosius 5 metus pasiektas esminis persilaužimas eismo saugos srityje. Žuvusiųjų keliuose skaičių pavyko sumažinti daugiau kaip dvigubai. Iki 2016 m. pabaigos eismo saugos srityje planuojama įtvirtinti ir dar pagerinti pasiektus eismo saugos rezultatus. Dėl patogios geografinės padėties ir globalinių transporto tendencijų Lietuvoje išliks geros sąlygos tranzitinių transporto srautų augimui, o tuo pačiu – ir galimybės teikti pridėtinės vertės logistikos paslaugas.

Lietuvos teritoriją kerta du tarptautiniai transporto koridoriai: Šiaurės–Pietų ir Rytų–Vakarų. Augantis Azijos šalių importas į Europą, Lietuvai yra puiki galimybė išnaudoti savo puikią geografinę padėtį. Kadangi tarptautiniais jūrų koridoriais transportuoti krovinius užtrunka daug laiko, Lietuvos transporto kompanijos turėtų suskubti ieškoti naujų prekybinių santykių su Rytų kaimynais, naudojant sausumos transporto galimybes. Tačiau, tai priklauso ir nuo šalies valdymo ir sėkmingo investicijų išnaudojimo kelių infrastruktūrai gerinti, stengiantis pritraukti privačius investuotojus.

  • Logistika Praktikos ataskaitos
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3721 žodis)
  • Kolegija
  • Logistikos praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 36 KB
  • Baigiamoji profesinės veiklos praktika transporto įmonėje UAB “Valseta”
    10 - 9 balsai (-ų)
Baigiamoji profesinės veiklos praktika transporto įmonėje UAB “Valseta”. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/baigiamoji-profesines-veiklos-praktika-transporto-imoneje-uab-valseta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:11