Baigiamosios praktikos ataskaita teisinių ir buhalterinių paslaugų įmonėje


Teisės praktikos ataskaita. Įvadas. Apie įmonę. Iškeltų tikslų įgyvendinimas. Praktikos užduočių įgyvendinimas. Skundo generalinei prokuratūrai sudarymas. Atskirasis skundas. Kreditorių susirinkimo protokolas. Įmonėje esančių problemų analizė. Pasiūlymai dėl veiklos tobulinimo. Praktikos privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra.


Profesinės veiklos praktikos tikslai yra praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas žinias šiose srityse:

Studijų metu įgytos žinios yra labai svarbi mokomoji dalis, tačiau be praktinių įgūdžių net ir didžiausias žinių bagažas praranda savo vertę. Teorinės žinios pačios savaime nesukuria gero ir gabaus teisininko statuso, teorinės dalies išmanymas yra tik pusė to ką privalo gebėti teisininkas, todėl be praktikos metu išsikeltų tikslų, siekiant įtvirtinti gebėjimus, svarbu ir praktinė dalis.

Praktikos metu iškelti uždaviniai buvo šie:

Iškeltus uždavinius įgyvendinau naudodamasi šiais metodais: pagrindinių teisės aktų, reglamentuojančių procesinių dokumentų struktūrą , analize, praktiniu darbu, kvalifikuotų specialistų patirtimi ir stebėjimu. Teikiant konsultacijas klientams išmokti greitai susiorientuoti klausime ir pasitelkiant norminius teisės aktus pateikti efektyviausią ir optimaliausią sprendimo būdą. Pati sunkiausia baigiamosios praktikos užduotis buvo išmokti dirbti ir bendradarbiauti su kitais teisininkais, priimti jų pateikiama kritiką, nes kiekviename kolektyve skiriasi žmonių požiūris į darbą, pavestų užduočių atlikimą, tai sudarė nemažai problemų. Ši užduotis buvo įgyvendinama visą baigiamosios praktikos laiką kaip ir nuolatinis bendravimas su klientais, naujų pažinčių užmezgimas su naujais.

UAB „Toleita“ – tai įmonė teikianti kvalifikuotas ir kokybiškas buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas mažoms ir vidutinėms įmonėms, prisiimanti visišką atsakomybę už teisingą apskaitos vedimą. Įmonė gyvuoja jau daugiau nei penkiolika metų. Susistemintą apskaitos informaciją (apie įmonės skolų būklę, piniginių lėšų judėjimą, buhalterinių sąskaitų likučius ir pan.) internetu operatyviai pateikianti užsakovui. Nustatytais terminais ruošianti ir teikianti deklaracijas Mokesčių inspekcijai, SoDrai, Statistikos departamentui. Taip pat teikiamos konsultacijos buhalterinės apskaitos, mokesčių, teisiniais ir kitais klausimais. Galimos abonentinės konsultacijų sutartys. Įvertinanti dirbančio ar naujai priimamo buhalterio kvalifikaciją. Parengianti skundus mokesčių administratoriui, mokestinių ginčų komisijai ar teismui. Atstovaujanti užsakovą mokestiniuose ginčuose. Parengianti detalią ataskaitą apie įmonės buhalterinę ir finansinę atskaitomybę, vidaus kontrolę, rastus trūkumus ir klaidas bei pasiūlanti būdus jas ištaisyti. Padedanti naujiems ir esamiems klientams skolų administravimo klausimais, paruošianti reikiamus procesinius dokumentus, klientus nukreipianti į atitinkamas institucijas dėl priverstinio skolų išieškojimo.

Nuo 2011-ųjų metų prie įmonės kolektyvo prisijungė ir bankroto administratorius, kuris iki pat 2015-ųjų metų teikdavo savo kandidatūrą bankroto bylose, siekiant administruoti bankrutuojančią įmonę, užtikrinti teisėtą ir teisingą atsikaitymą su įmonės kreditoriais. Nuo 2015-01-01 dienos pakeitus Lietuvos Respublikos Įmonių bankroto įstatymo redakciją ir įsigaliojus elektroninei bankroto administratorių atrankos sistemai, UAB „Toleita“ bankroto administratorius vykdo tik jam pavestas bankroto procedūras. Įmonių teikiančias tokias ir panašias paslaugas Lietuvoje yra pakankamai nemažai, todėl išsilaikyti konkurencingoje rinkoje įmonė turi teikti kokybiškas paslaugas už kiekvienam prieinamą kainą. Įmonėje dirba 8 darbuotojai, iš jų: 4- teisininkai, 3-buhalteriai ir vienas bankroto administratorius. Darbo sąlygos šioje įmonėje yra labai geros. Visiems darbuotojams yra suteikiamos atskiros darbo vietos, nešiojamieji kompiuteriai, visos būtinos kanceliarinės priemonės, yra maža virtuvėlė, kurioje kava ir arbata darbuotojams yra nemokama.

Efektyvus darbuotojų darbo organizavimas leidžia bendrovei siūlyti klientams pagrįstas ir konkurencingas, ekonominę situaciją šalyje atitinkančias paslaugų kainas, o darbus atlikti kokybiškai. Su klientais bendradarbiaujama lietuvių, anglų, rusų bei lenkų kalbomis. Kiekvienas darbuotojas yra kvalifikuotas savo srities specialistas ir nuolat kelia savo kvalifikaciją įvairiuose mokymuose bei seminaruose. Perspektyviausiems įmonės darbuotojams vadovas nuolat suteikia premijas, siunčia į įvairias stažuotes užsienyje, suteikia galimybę įgyti aukštesnę kvalifikaciją. Įmonės misija yra orientuota į klientus, t.y., kuo daugiau jų pritraukti. Tam reikia efektyvaus ir malonaus konsultavimo neatsižvelgiant į kliento problemas, būdą, amžių ar išvaizdą. Darbuotojams darbo laikas nėra ribojamas t.y. nebūtina dirbti nuo 8 valandos ryto iki 17 valandos vakaro, tačiau savaitės darbo valandų skaičius neturi būti mažesnis kaip 40 valandų. Taip pat visos pavestos užduotys turi būti paruoštos nepraleidžiant procesinių terminų. Įmonės tikslai – pasiekti kuo didesnį pelną, neprarasti įmonės įvaizdžio.Įmonės socialiniai tikslai: saugios darbo sąlygos, socialinės garantijos, karjeros galimybės, naujų darbo vietų kūrimas. Įmonė palankiai vertina praktiką atliekančius studentus, suteikia reikiamą informaciją, visuomet konsultuoja įvairiais klausimais, daugelis darbuotojų įsidarbino šioje įmonėje būtent atliekamos praktikos dėka.

  • Teisė Praktikos ataskaitos
  • 2015 m.
  • 21 puslapis (4059 žodžiai)
  • Mokykla
  • Teisės praktikos ataskaitos
  • Microsoft Word 34 KB
  • Baigiamosios praktikos ataskaita teisinių ir buhalterinių paslaugų įmonėje
    10 - 6 balsai (-ų)
Baigiamosios praktikos ataskaita teisinių ir buhalterinių paslaugų įmonėje. (2015 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/baigiamosios-praktikos-ataskaita-teisiniu-ir-buhalteriniu-paslaugu-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 02:21