Baigiamosios praktikos ataskaita TEO LT


Baigiamosios praktikos ataskaitos pavyzdys. Teo rinkodara. Teo praktikos ataskaita. Praktikos ataskaitos pavyzdys. Baigiamoji praktikos ataskaita. Baigiamosios praktikos tikslas. Įmonės praktikos ataskaita pavyzdys. Praktikos ataskaita isvados ir pasiulymai. Baigiamosios praktikos pavyzdys. Praktikos isvados ir pasiulymai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Ab „teo lt“ veikla. Ab „teo lt“ pristatymas. Ab „teo lt“ struktūra. Tyrimo metodai ir metodologija. Ab „teo lt“ rinkodaros komplekso tyrimas. Paslauga. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Ab „teo lt“ vartotojų tyrimas. Ab „teo lt“ konkurentai ir jų analizė. Perspektyvų tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra ir šaltiniai. Praktikos tikslas - įgyti profesinės veiklos įgūdžių: susipažinti su valstybės ar verslo įmonės darbo organizavimu, gebėti savarankiškai rinkti ir apdoroti informaciją apie įmonės veiklą, įvertinti įmonės valdymo struktūrą, departamentų (padalinių, skyrių) atliekamas funkcijas.


      nors rinkodara atsirado neseniai, bet jau turi didelę įtaką  sėkmingam organizacijos vystymui ir gebėjimui atlaikytis rinkoje.

      mokantis ir gilinantis į šią discipliną galima dažnai susidurti su rinkodaros teorijoje vadinamu, rinkodaros kompleksu. Rinkodaros kompleksą  sudaro keturi elementai: prekė, kaina, rėminas ir paskirstymas. Kiekvienas elementas yra tarpusavyje glaudžiai susiję. Prekė/ paslauga yra tai, ką norime parduoti vartotojui. Nustatoma kaina, be jos niekas nežinos kiek prekė kainuoja ir negalės nusipirkti. Paskirstymas rūpinasi, kad prekės/ paslaugos pasiektų klientą, be šio elemento visa kita rinkodaros veikla neturi reikšmės. Rėmimas teikia informaciją  apie prekės/ paslaugos sudėtį, naudą ir vartojimą ir žinoma ją reklamuoja, kad žmonės žinotų, kad ši prekė  egzistuoja.

      rinkodaros komplekso elementų formavimas ir įgyvendinimas paprastai padeda rasti galimybes parduoti prekes, suteikti klientams paslaugas, kurios tenkintų jų norus, geriau bendrauti su esamais ir galimais klientais, klientų pritraukimui ir      praktikos tikslas - įgyti profesinės veiklos įgūdžių:  susipažinti su valstybės ar verslo įmonės darbo organizavimu, gebėti savarankiškai rinkti ir apdoroti informaciją apie įmonės veiklą, įvertinti įmonės valdymo struktūrą, departamentų (padalinių, skyrių) atliekamas funkcijas; gebėti nustatyti ir įvardinti įmonės valdymo problemas, taikyti įvairius problemų sprendimo metodus ir siūlyti jų sprendimo alternatyvas; mokėti atlikti situacijos analizę, sudarančiai prielaidas numatyti palankias aplinkybes ir galimas grėsmes, įvertinti stipriąsias ir silpnąsias įmonės veiklos sritis; lavinti informaciniaprašykite veiklos sritį, kurioje veikia įmonė, pristatykite įmonės strateginius tikslus bei įmonės organizacinę valdymo ir funkcinę struktūras.

Naudodami kokybinius tyrimo metodus išanalizuokite įmonės rinkodaros kompleksą (produktas, kaina, rėmimas, pateikimas), nustatykite privalumus, trūkumus bei pateikite pagrįstus sprendimo būdus trūkumams pašalinti.

Naudodami kokybinius tyrimo metodus įvardinkite pagrindines įmonės valdymo problemas (priklausomai nuo to, kokiame įmonės padalinyje atliksite baigiamąją praktiką, pvz. Personalo, rinkodaros ar kitose      pagrindiniai duomenys, suteiksiantys reikalingą informaciją, buvo gauti, apklausiant AB teo lt klientus ir įmonės darbuotojus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 20 puslapių (5247 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Baigiamosios praktikos ataskaita TEO LT
    10 - 1 balsai (-ų)
Baigiamosios praktikos ataskaita TEO LT. (2011 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/baigiamosios-praktikos-ataskaita-teo-lt.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58