Baldų įmonės rinkodaros analizė


Baldu segmentavimas. Segmentavimas baldai. Darbu firmos prie baldu. Baldu imoniu kokybes politika. Baldai makroaplinka. Imones marketingo analize. Baldu firmos segmentavimas. Baldu gamybos makroaplinka. Ledu įmonės rinkodaros analizė.

Ekonomikos kursinis darbas. Baldų įmonės rinkodaros analizė. Įvadas. Nurodyti rinkodaros komplekso programos elementus. Kokią rinkodaros orientaciją pasirinko įmonė. Kodėl? Kokie mikroaplinkos elementai ir kaip įtakoją įmonę? Kokie makroaplinkos elementai ir kaip įtakoją įmonės veiklą? Atlikti įmonės rinkos lietuvoje analizę. Atlikti vartotojų rinkos segmentavimą. Nustatyti savo įmonės tikslinę rinką. Nurodyti, kokie vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai turės įtakos jūsų įmonės prekių pirkimui. Kodėl? Apibūdinkite prekės politiką. Apibūdinti prekių identifikavimo elementus (logotipą, prekių simbolius, prekių vardus, prekių ženklus). Pateikti (nubraižyti) prekių įpakavimą, jos elementus (etiketę, instrukciją, pakuotę). Nurodyti kainų politiką. Išvardinti taikomas kainos nustatymo strategijas. Įvertinti veiksnius sąlygojančius galutinės kainos nustatymą. Nurodyti pateikimo politiką. Nurodyti rėmimo politiką. Kokią rėmimo strategiją siūlote naudoti savo įmonei? Parašyti reklaminį pranešimą. Sudaryti įmonės rėmimo biudžetą. Išvados.


Įmonė apibrėžiama kaip ekonominė, savarankiška, gaminanti rinkai, organizacija, o jos tikslas yra - pelnas. Sėkmingai verslo plėtrai neužtenka turėti vien tik gerų idėjų. Visų sprendimų priėmimas ir veiklos sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo to, kaip kvalifikuotai yra planuojama įmonės veikla. Labai svarbu įvertinti rinką ir nustatyti tikslinę rinką, išsiaiškinti vartotojų poreikius. Būtina suderinti kainą su prekės kokybe, taip pat atsižvelgti į konkurentus ir stengtis juos tinkamai įvertinti. Taip pat kiekvienai besikuriančiai įmonei labai svarbu paskaičiuoti tam tikrus rodiklius, kad būtų numanoma ar iš vis verta steigti įmonę ir ar ji galės duoti pelno.

Darbo tikslas: pritaikyti rinkodaros teorines žinias ir apgalvoti viską, kas susiję su įmonę ir jos gyvavimu rinkoje, kurioje gausu konkurentų.

Darbo uždaviniai:

•nurodyti rinkodaros komplekso elementus;

•nustatyti prekės koncepciją;

•įvertinti mikro ir makro eaplinką;

•atlikti rinkos tyrimą ir susegmentuoti rinką, nustatyti tikslinę rinką;

•pasirinkti kainų nustatymo metodus;

•pasirinkti rėmimo strategiją;

•sudaryti rėmimo biudžetą;

•atlikti konkurentų analizę;

Darbo metodika literatūros šaltinių analizė.

Baldų įmonės rinkodaros analizė. (2012 m. Rugsėjo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/baldu-imones-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:55