Banko strategija


Seb banko silpnybės. Seb banko swot analize. Dnb ssgg. Seb banko strategija. Seb strategija. Banko personalo silpnybes. Banko ssgg analizė. Ssgg analize dnb banko. Marketingo strategija bankui. Swedbank pest analizas.

Vadybos bakalauro darbas. Įvadas. Ab „dnb nord“ įmonės pristatymas. Pest analizė. Šakos konkurencingumo analizė, pritaikant porterio penkių konkurencinių jėgų modelį. Konkurencinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė (stiprybės, silpnybės). Space parametrai. Ab „dnb nord“ banko vykdoma veikla. Personalas. Swot (ssgg) analizė. Finansinę analizė. Finansinių rezultatų kaitos įvertinimas. Pelningumo, likvidumo, skolos rodikliai. Ab „dnb nord“marketingo tikslų nustatymas. Misija, vizija, tikslai:. Tikslai. Strategijos formavimas. Marketingo strategija. Personalo strategija. Finansų strategija. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Nuo bankų prasideda valstybė, todėl būtina sukurti modernią bankininkystės sistemą. Lietuvoje vienas iš didžiausių ekonominių rūpesčių – stabili ir patikima bankų sistema, nes iš to, kaip ji funkcionuoja, galima spręsti apie visos šalies ekonomikos būklę. Manoma, kad ten kur stiprūs bankai, stipri ir ekonomika. Komercinių bankų reikšmė šalies ūkio plėtrai atsiskleidžia per pagrindines jų funkcijas. Tarpukario Lietuvos bankininko V. Jurgaičio teigimu, bankai „yra ne tik ūkio širdis, jie yra ir ūkio smegenys“, „iš vienų traukiantys pinigus tam, kad juos vėl vienu nustatytu planu pateiktų kitiems, kurie yra tų pinigų reikalingi produktingam gamybos darbui“.

Darbo tikslas: Pateikti AB „DnB NORD“ organizacijos strategija kuri būtų efektyvi ir pateikti specifines rekomendacijas kaip ją patobulinti.

Darbo objektas: AB „DnB NORD“ organizacija.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti strateginio marketingo valdymo teorija.

2.Apibūdinti įmonės misiją, viziją, tikslus. Pateikti “patobulintą” įmonės misijos formuluotės tekstą ir paaiškinti, kodėl ji buvo patobulinta. Palyginti įmonės misijos formuluotę su pagrindinio konkurento.

3.Atlikti išorinės aplinkos analizė (galimybės, grėsmės).

4.Atlikti PEST analizę, šakos konkurencingumo analizę, pritaikant Porterio penkių konkurencinių jėgų modelį.

5.Išanalizuoti vidinę aplinką (stiprybės, silpnybės). Pateikti ir finansinę analizę (jei įmanoma, bent 3 metų). Įvertinti, kaip pakito finansiniai rezultatai (pelnas, pardavimai ir pan.). Apskaičiuoti pelningumo, likvidumo, skolos rodiklius.

6.Atlikti SWOT (SSGG) analizę.

7.Pateikti išvadas ir rekomendacijas. Remdamiesi savo pramonės šakos ir kompanijos analize, pateikti išvadas ir pasiūlyti rekomendacijas, ką ši įmonė turėtų padaryti ateinančių 2-5 metų laikotarpyje. Jei rekomenduojami pokyčiai, apibūdinti naują strategiją ir paaiškinti priežastis, kodėl yra siūlomos šios kryptys. Jei nerekomenduojama pokyčių, paaiškinkinti priežastis.

Banko strategija. (2013 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/banko-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:57