Banko Swedbank teikiamų paslaugų analizė


Swedbank teikiamos paslaugos. Swedbank praktikos ataskaita. Swedbanko teikiamos paslaugos. Swedbank charakteristika. Anketos apie teikiamas paslaugas. Swedbank analize. Seb banko teikiamos paslaugos. Praktikos ataskaita swedbank. Banku teikiamu paslaugu palyginimas. Bankų teikiamos paslaugos.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Paslaugų koncepcija. Paslaugos samprata ir savybės. Paslaugų kokybė ir jos svarba. Bankų teikiamų paslaugų analizė teoriniu aspektu. Ab banko “hansabankas” teikiamų paslaugų analizė. Ab banko „swedbank“ charakteristika. Ab banko „swedbankas“ tikslų ir strategijos apibūdinimas. Ab banko „swedbankas“ teikiamų paslaugų ir produktų apibūdinimas. Tyrimo metodika. Ab banko „swedbank“ teikiamų paslaugų vertinimo anketinė analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Tyrimo metu buvo apklausta 50 šiaulių miesto gyventojų, kurie naudojasi šios finansinės institucijos teikiamomis paslaugomis.

Praktinė dalis, anketos, skirta AB banko swedbankas teikiamų paslaugų įvertinimui, apklausiant klientus. Gauti rodikliai, naudojant statistinius metodus, grupuojami, lyginami, analizuojami, naudojamas grafinis statistinių duomenų vaizdavimas, statistinės lentelės.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad žmonės, kurie naudojasi banko paslaugomis. Tyrimo metu paaiškėjo, kad AB bankas swedbankas rinkoje užima lyderio pozicijas. Klientai ypač vertina banko patikimumą, stabilumą, paslaugų kokybę bei darbuotojų kompetenciją.

šio darbo pagrindinis tyrimo tikslas – išanalizuoti AB banko swedbankas teikiamas paslaugas, remiantis teorinėmis bei praktinėempirinis tyrimas buvo atliktas anketinės apklausos metodu. Jo metu gauti rezultatai buvo sujungiami ir išvedami vidurkiai, išreikšti procentine išraiška.

įvertinus teorinėje dalyje paslaugų teorinę sampratą, bankų paslaugų specifiškumą ir jų kokybę per vartotojo suvokimą, paslaugos įvertinimo galimybes, praktinėje dalyje bus atliekamas konkretus AB bpaslaugų verslas visame pasaulyje užima vis svarbesnę vietą. Paslaugos yra parduodamos rinkoje, jos tenkina įvairius pirkėjų poreikius bei norus.

Paslauga – tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta vienu ir tuo pačiu metu. Paslaugos kokybė ir turinys papprastai priklauso nuo paslaugos teikėjo, paslaugos vartotojo ir tuo metu vykstančių kitų aplinkybių (svetikienė, 2002, p. 90).

Skirtingoms paslaugos koncepcijoms bendra yra tai, kad dažniausiai yra išskiriamos tam tikros paslaugų savybės. paveiksle pavaizduoti keturi pagrindiniai požymiai, skiriantmaterialių prekių ir paslaugų savybių palyginimas padeda išryškinti šių veiklos sričių skirtumus bei savitumus, kurie jas skiria. Skirtingoms paslaugų grupėms šios savybės būdingos nevienodu laipsniu. Vienos jų gali būti labiau, kitos mažiau ryškios. Galime teigti, nors paslaugų veikla yra skirtinga, pasižymi daugeliu savybių, tačiau visoms paslaugoms daugiau ar mažiau būdinga neapčiuopiamumas, heterogeniškumas, kliento dalyvavimas paslaugos gamyboje, neįmanomas jų kaupimas ir sandėliavimas bei nuosavybės pervedimas. Paslaugų savybės yra viena kitą sąlygojančios.

Dėl neapčiuopiamumo paslaugų negalima pademonstruoti, kaupti jų atsargų, perduoti nuosavybės. Paslauga yra procesas, ji egzistuoja tol, kol yra teikiama ir vartojama.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 25 puslapiai (5042 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 74 KB
  • Banko Swedbank teikiamų paslaugų analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Banko Swedbank teikiamų paslaugų analizė. (2011 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/banko-swedbank-teikiamu-paslaugu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:52