Bankų teikiamų atsiskaitymo paslaugu analizė


Ekonomikos referatas. Įvadas. Naujausi mokėjimo priemonių rodikliai. Anketos analizė. Anketos duomenys. Išvados. Naudota literatūra.


Banko komercinė sėkmė neretai priklauso ir nuo jo teikiamų atsiskaitymo paslaugų priimtinumo klientams. Juk kuo didesnis klientų pritraukimas ir paskolų išdavimas jiems ir lemią banko komercinės veiklos pelningumą, o būtent klientams priimtinos ir patogios atsiskaitymų ir mokėjimų rūšys yra vienas iš kriterijų pasirenkant banką. Taip pat šiais laikais, sparčiai besivystant naujausioms technologijoms, atsiskaitymai internetu tampa vis populiaresni, tik svarbu tai tinkamai pateikti vartotomas.

Darbo tikslas – Pristatyti bankų teikiamų atsiskaitymo paslaugų rūšis.

Darbo uždaviniai:

3. Grafiškai išanalizuoti ir pateikti anketos „Banko teikiamų atsiskaitymo paslaugų analizė“ duomenis.

Šiuo metu bankai gali pasiūlyti įvairių atsiskaitymo būdų, kurie yra patogūs ir priimtini klientams:

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto II kurso studentė, šia anketa norėčiau sužinoti jūsų nuomonę apie banko teikiamų atsiskaitymų rūšys ir kokiomis naudojatės asmeniškai ir kaip jas vertinate. Iš anksto dėkoju. Jūsų pateikti duomenys nebus viešinami.

Iš anketos rezultatų matome, kad daugiausia anketą užpildė 18 – 30 amžiaus žmonės (54%). Antroje vietoje asmenys iki 18 metų (20%), o likusias 2 vietas dalinasi respondentai, kurių amžiaus grupės yra 31 – 45 bei 45 ir daugiau, (abu po 13%).

Diagramoje matome, kad anketa labiau sudomino moteris negu vyrus. 53% apklaustųjų buvo moterys, o 47% - vyrai.

Gauti rezultatai nenustebino, juk yra žinoma bankų svarba šiuolaikinėje visuomenėje. Beveik visi respondentai atsakė jog naudojasi banko teikiamomis paslaugomis (87%), o tik 13% apklaustųjų bankais nepasitiki ir savo santaupas patikimiau laiko namuose.

Beveik visi respondenetai atsakė, kad naudojasi elektronine bankininkyste (80%) ir tik 20 % tai yra nepriimtina ir nenaudinga. Rezultatas nėra stebinantis, juk šiais laikais, beveik visiems gyvenimo procesams perkeliant į elektroninę erdvę, bankai ir jų paslaugos nėra išimtis.

Šiame klausime buvo galimi rinktis ne vieną variantą. Diagramoje matyti, kad dauguma respondentų renkasi paprasčiausią atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslaugą (46%), taip pat nemažai apklaustųjų pasirinko tiesioginio debeto paslaugą (36%), banko ar asmens čekiais – 11%, banko suteikiamomis atsiskaitymo paslaugomis (7%) bei vekseliais – nesinaudoja niekas (0%).

  • Ekonomika Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (1787 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 205 KB
  • Bankų teikiamų atsiskaitymo paslaugu analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Bankų teikiamų atsiskaitymo paslaugu analizė. (2015 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/banku-teikiamu-atsiskaitymo-paslaugu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:31