Baras verslo planas Short Bar


Ekonomikos verslo planas. Santrauka. Verslo srities aprašymas. Rinkodara. Įmonės paslaugų aprašymas. Įmonės kainų politika. Paskirstymo kanalai ir strategija. Reklama ir rėmimas. Įmonės makro aplinkos veiksniai. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Mikro aplinkos veiksniai. Vartotojai. Konkurentų analizė. Partneriai. Tiekėjai. Ssgg analizė. Vadyba. Įmonės darbuotojai. Įmonės akcininkai. Pagrindiniai įmonės darbuotojai. Organizacinė valdymo struktūra. Rizika. Pagrindiniai rizikos veiksniai. Ekonominiai. Socialiniai. Teisiniai. Technologiniai. Vadybiniai. Alternatyvi veikla. Darbų grafikas. Finansai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Mūsų kainų orientacinę sritį sudarys skirtumas tarp populiariausių konkurentų siūlomų prekių ir paslaugų kainų, bei mūsų siūlomos veiklos (prekių, paslaugų) savikainos. Prekių kainos (alkoholiniai, karštieji, gaivieji gėrimai) bus nustatomos pagal tuometinę produkcijos savikainą, taip pat ir konkurentų kainų lygį. Reikėtų pabrėžti, kad žemos kainos už aukštą kokybę yra ypatingai svabu, ypač krizės laikotarpiu.

Baro klientai bus Vilniaus miesto gyventojai ir svečiai, norintys gerai, nebrangiai praleisti laiką, rasti įvairių pramogų po vienu stogu. Jauni, aktyvūs, nedideles pajamas gaunantys ir nedaug pinigų norintys išleisti pramogoms, bet pasilinksminti mėgstantys žmonės, pagrinde studentai.

Mūsų pranašumas, padėsiantis atsikovoti dalį klientų iš konkurentų – laisvas požiūris į vartotoją ir siūlomos įvairios populiarios pramogos žemesnėmis nei konkurentų kainomis ir, svarbiausia, vienoje vietoje.

Propaguosime saikingą alkoholio vartojimą, „Short Bar“ nebus tik vieta pigiai nusigerti iki žemės graibymo. Tuo tikslu ir nenumatytiems incidentams išvengti, turėsime apsaugos darbuotoją, kurių panašaus pobūdžio barai paprastai neturi. Prieš įleisdami lankytojus į barą, apsaugos darbuotojai turės įvertinti kiekvieno potencialumą žalos vykdymo atveju.

Barą įkursime strategiškai geroje vietoje – miesto centre. Priklausomai nuo paklausos ir lojalių vartotojų skaičiaus didėjimo, atidarysime daugiau analogiškų vietų tiek Vilniuje, tiek kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Taip ilgainiui tapsime rinkos lyderiais.

Jeigu mūsų verslo sritis taptų nepelninga, ieškosime naujų būdų klientams pritraukti, tai galėtų būti nemokami žaidimų turnyrai su priziniais fondais ir pan. Jei gėrimų apyvarta bus mažesnė, nei planuota, steigsime „laimės valandas“, kurių metu visa arba konkreti dalis siūlomos produkcijos bus pasiūlyta už mažesnę, patrauklesnę kainą.

Pagrindiniai finansiniai partneriai bus trys akcininkai, iš kurių du patys dalyvaus įmonės valdyme ir užims tam tikras pareigas.Verslo srities aprašymas

UAB „Short Bar“ teikia pramogines ir kultūrines paslaugas. Tai baras, kuriame didelis asortimentas alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų, įvairūs sportiniai žaidimai, tokie kaip biliardas, stalo futbolas, smiginis. Taikomės į smulkųjį ir vidutinį verslą, per artimiausius 3 metus planuojame tapti pramogų paslaugų sferos lyderiais. Mūsų tikslas – suteikti jaunimui ir studentams gerai, draugiškoje atmosferoje, turiningai ir įdomiai praleisti laisvalaikį, siūlant prekes ir paslaugas už gerokai žemesnę nei konkurentų kainą.

Pramogų verslo sritis nuolat yra populiari, žmonės, ypatingai jaunimas, vis ieško naujų, įdomesnių laisvalaikio praleidimo vietų, nes rasti vieną, kurioje būtų daugiau pramogų vienoje vietoje, nėra lengva. Mes būtent tai ir siūlome – įvairias pramogas po vienu stogu. Tai koncertai, parodos, ekspozicijos, kūrinių pristatymai, sporto žaidimai, baras.

4. Per dvejus metus pasiekti, kad firmos apyvarta padidėtų dvigubai,kartu būtų patenkinti visi klientų kokybės reikalavimai, ypatingą dėmesį skirti personalo tobulinimui bei gerovei.

5. Trečiaisiais įmonės gyvavimo metais planuojame atidaryti 4 naujus barus didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

6. Per 3 metus planuojame tapti smulkių nekomercinių kultūrinių renginių organizavimo ir rėmimo lyderiais.

Būtent mes galime imtis ir sėkmingai įgyvendinti šią verslo idėją, nes:

1. Esame tie, į kuriuos orientuojamės, todėl geriausiai galime suprasti ir pasakyti ko reikia, ko tikimės ir ko laukiame iš šio verslo.

2. Esame tie, kurie ne tik tuščiai kalba, bet savo žodžius pildo. Mes pasiūlysime mažesnes kainas ir geresnę atmosferą be jokių papildomų sąlygų. Ir didžiuosimės tuo ne be pagrindo.

3. Esame tie, kurie žino ko trūksta rinkoje ir gali šią nišą užpildyti.

Mes kuriame šią įmonę, nes patys būdami savo tikslinėje auditorijoje, pasigendame būtent tokių pramogų, būtent tokio tipo vietos – baro, kuris neįpareigotų, kuriame taisykles kurtų lankytojai, kuriame pirmenybė būtų teikiama draugiškai ir maloniai atmosferai, gerai praleidžiamam laikui, žemoms kainoms.

Vieta, skirta daugiau kultūriniam savęs lavinimui. Daugiau draugiški nei oficialūs santykiai tarp įmonės klientų ir darbuotojų

Mūsų įmonė orientuota į paslaugų sferą. Tai ne gamybos sektorius. Teiksime įvairias pramogines paslaugas bei paslaugas, skirtas įdomiam ir turiningam laisvo laiko praleidimui. Mūsų užduotis yra pasiūlyti kuo didesnį ir įvairesnį paslaugų asortimentą, taip suteikiant papildomo patogumo savo klientams išsirinkti norimą veiklą „po vienu stogu“.

Be siūlomo alkoholinių ir gaiviųjų gėrimų asortimento, žadame pasiūlyti individualios bei kolektyvinės veiklos paslaugas.

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (6109 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 52 KB
  • Baras verslo planas Short Bar
    10 - 8 balsai (-ų)
Baras verslo planas Short Bar. (2015 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/baras-verslo-planas-short-bar.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:55