Baro rinkodaros planas


Marketingo referatas. Baro "Mosquito” rinkodaros planas. Įvadas. Baro "Mosquito‘‘ situacijos analizė. Baro makroaplinka. Baro mikroaplinka. Baro teikiamos paslaugos. Baro ,,mosquito” ssgg (swot) analizė. Baro "Mosquito“ rinkodaros tikslai ir tikslinės rinkos parinkimas. Rinkodaros tikslai. Tikslinės rinkos segmentų parinkimas. Baro ,,mosquito“ rinkodaros komplekso elementai. Išvados.


Atsižvelgus į faktorius lemiančius galimybe kurti barą Šiauliuose, tokia galimybė yra, tačiau susidursime su didele konkurencija, bet atsižvelgus į tai, kad Lietuvoje krizė baigia praeiti, manome, kad atsiras nemažai klientų. Tai pat atsižvelgiant į tai, kad Šiauliai yra studentų miestas, manome, kad atsiras nemažai jaunimo norinčio praleisti savo laika mūsų bare. Stengsimės kurti malonią aplinka, kuri atitiktų klientų poreikius. Būsime originalūs ir išsiskirsime, kad mūsų baras butų vienas geriausių Šiauliuose.

Mūsų planuojamo verslo paklausa turėtų augti, gerėjant ekonominei situacijai, daugės klientų, didėjant baro populiarumui didinsime kainas, kas atneš didesnį pelną ir pavers barą „elitiniu“.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (2428 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Baro rinkodaros planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Baro rinkodaros planas. (2013 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/baro-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:10