Batų parduotuvės verslo planas


Batu verslas. Verslo planas batu parduotuve. Dideliu dydziu avalyne. Verslo planas batas. Avalynrs parduotuve verslo planas. Parduotuviu planai. Verslo planas parduotuve. Avalynes verslo planas. Verslo planas batai. Batu parduotuves verslo planas nemokamai.

Vadybos verslo planas. Avalynes parduotuves verslo planas. Įvadas į verslo planavimą. Rinkodaros planas. Situacijos analizė. Teisinė ir politinė aplinka. Rinkodaros tikslas. Rinkodaros strategija. Rinkodaros biudžetas. Funkcijos. Patalpos ir įrenginiai. Atsargos. Pirkėjų aptarnavimas. Personalas. Finansinis planas. Prekių pardavimo ir įplaukų prognozė per pirmus metus. Prekių pardavimo ir įplaukų prognozės per antrus ir trečius metus. Ilgalaikis turtas. Pradinės išlaidos. Finansavimo poreikiai ir šaltiniai. Banko kreditas ir jo grąžinimo sąlygos. Ūkinės veiklos sąnaudos. Pirmųjų veiklos metų sąmata. Antrųjų ir trečiųjų veiklos metų pinigų srautų prognozė. Pelningumo lūžio taškas. Projektinio pelningumo svyravimų (rizikos) įvertinimas. Projektinio įgyvendinimo grafikas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai. Įmonių rūšių analizė. Prašymas. Literatūra.


Įmonės steigėja: įmonė savo veiklą žada pradėti nuo 2012 06 01 neribotam laikotarpiui. Įmonė veiks pagal lietuvos respublikos civilinį kodeksą, bei lietuvos respublikos įmonių įstatymą.

Vilniaus mieste bus atidaroma mažmeninė avalynės parduotuvė. Pagrindinis jos tikslas – užpildyti tam tikrą rinkos dalį trūkstamomis prekėmis (avalynės) ir gauti pelną. Tai naujai atidaroma avalynės parduotuvė miesto gyventojams. Avalynės prekėmis prekiauja dauguma parduotuvių, tačiau maža dalis gali pasiūlyti įvairių stilių mažų ir didelių dydžių bei aulų avalynės. Vienoje vietoje sutelktas mažų ir didelių dydžių avalynės prekių asortimentas išspręs daugelio vilniaus miesto gyventojų avalynės įsigijimo problemą. Tokia problema buvo iškilusi jau seniai, tai žinoma iš apklausos rezultatų bei patirties.

Avalynės parduotuvė įsikurs viename iš labiausiai lankomų vilniaus pramogų ir prekybos centrų „akropolis“. Šiame centre yra daug pramogų, bankų, avalynės bei drabužių parduotuvių taip pat ir viena didžiausių maisto pekių parduotuvių „maxima“. Šalia „akropolio“ yra stotelė iš kurios galima su mikroautobusiuku nuvažiuoti į stotį, taip pat netoliese yra dar keletą stotelių iš kurių galima nuvykti į bet kurį vilniaus miesto galą.

Vilniaus mieste gyvena apie 554 192 gyventojų, jame lankosi daug aplinkinių gyvenviečių, miestų bei kitų šalių žmonių. Daugelio gyventojų pajamos yra vidutinės, todėl prekių kainos bus orientuotos į vidutines ir aukštas pajamas uždirbančius klientus. Grigaliūnaitė planuoja, kad parduotuvėje apsilankys apie 277 000 klientų per metus. Vidutiniškai vienas žmogus avalynės pirkimui per metus išleidžia apie 350-450 lt. Tai metinės realizacinės įplaukos turėtų sudaryti apie 277 000 00lt.

Parduotuvėje žadama prekiauti plataus asortimento avalyne, bei avalynės priežiūros prekėmis. Bendrai asortimente planuojama turėti apie 60 modelių, kuriuos sudarys moteriška i vyriška avalynė. Parduotuvėje visos prekės bus kokybiškos, tinkamai paženklintos, įpakuotos ir maloniai įteiktos klientui. Pirkėjas gaus visą reikiamą informaciją apie prekių sudėtį bei priežiūrą.

Parduotuvėje bus prekiaujama vokiška ir itališka avalyne. Prekės bus perkamos iš importuotojų. Tai geros kokybės, vidutinių kainų prekės. Panašiomis prekėmis prekiauja tik uab „armitana“, uab „danbalt“ įmonės, tačiau nei viena iš jų negali pirkėjams pasiūlyti mažų arba didelių dydžių avalynės.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2012 m.
  • 72 puslapiai (14932 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 168 KB
  • Batų parduotuvės verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Batų parduotuvės verslo planas. (2012 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/batu-parduotuves-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:09