Bėgimo programa


Begimo programos. Begimo programos mobiliam.

Sveikatos namų darbas. Bėgimo programa pradedantiesiems. Apšilimas. Atsipalaidavimas ir tempimas. Pagrindinė dalis.


Tikslas: nubėgti 5 km be sustojimų.

LAIKAS: 1–2 SAVAITĖS, 3 TRENIRUOTĖS PER SAVAITĘ.

Serijos trukmė: 20 min, neįskaitant apšilimo, atsipalaidavimo ir tempimo. Bendras treniruotės

laikas – maždaug 45 min.

Pasirinkite tinkamą bėgimo takelį, geriausia šiek tiek nelygų ir nekietu paviršiumi.

Apšilimas:

1. Eikite įprastu pasivaikščiojimo žingsniu maždaug 5 min.

2. Padidinkite greitį iki sportinio ėjimo, stipriai atsispirdami kiekvienu žingsniu ir dirbdami

rankomis. Turite pajusti, kaip sušylate, imate tankiau kvėpuoti. Po 10 min. ėjimo keletui minučių

sustokite ir atlikite šlaunų bei blauzdų tempimo pratimus.

Bėgimo programa. (2012 m. Gruodžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/begimo-programa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:37