Bendradarbiavimo veiksnių praktikos tyrimas


Vadybos tyrimas. Grupės bendradarbiavimo vystymosi arba kooperavimosi istorija. Veiksnys. Bendradarbiaujančios grupės komandos legitimumas. „ Schweizer Tafel “. Veiksnys. Palankus politinis , kultūrinis ir socialinis klimatas. Virš 300 savanorių. Veiksnys. Tarpusavio pagarba , supratimas ir pasitikėjimas. Veiksnys. Adekvačios narių profesinės kompetencijos. Veiksnys. Narių suinteresuotumas bendradarbiavimu. Veiksnys. Narių suinteresuotumas proceso ir rezultatų atžvilgiu. Veiksnys. Tinkamas grupės vystymosi tempas. Veiksnys. Atviras ir savalaikis komunikavimas. Veiksnys. Konkretūs ir pasiekiami tikslai bei uždaviniai. Veiksnys. Bendra vizija. Veiksnys. Unikalūs siekiniai. Veiksnys. Pakankami piniginiai , žmonių , materialiniai ir laiko ištekliai. Veiksnys. Kvalifikuotas vadovavimas.


Bendradarbiavimas traktuojamas kaip ypatinga veiklos rūšis, kuomet ši veikla atliekama dalyvaujant keliems vykdytojams, valdymo subjektams, institucijoms, sistemoms ar net valstybėms. Bendradarbiavimo efektyvumo samprata tai pageidautinų veiklos rezultatų ir tiems rezultatams pasiekti panaudotų kompleksinių išteklių santykis. Bendradarbiavimo efektyvumas atliekant kokias nors funkcijas- tai papildomas indelis, kuris gaunamas kartu su partneriais taikant konkretų bendradarbiavimo modelį organizacijoje, sistemoje ar valstybėje. Tas bendradarbiavimo modelis, kurio optimalus efektyvumas yra didžiausias, turėtų būti suvokiamas kaip geriausias ir pavadintas optimaliuoju integruotuoju bendradarbiavimo modeliu. Efektyvaus bendradarbiavimo pagrindinis principas- bendradarbiavimo partneriai turi puikiai suvokti savo interesus ir žinoti, kaip jiems bus atlyginta, jei jie kokybiškai ir laiku atliks jiems skirtas funkcijas. Šis principas atitinka rinkos dėsnį, kad kiekviena veikla turi būti adekvačiai įvertinta ir apmokėta, kitaip neišvengiamas veiklos efektyvumo nuosmukis, o jei tas principas pažeidžiamas dideliu mastu, gresia įmonės ar kompanijos bankrotas. Bendradarbiavimo efektyvumo rodikliai ir kriterijai gali būti laikas, lėšos, įvairūs ištekliai, vykdytojai, atliekamų funkcijų kokybės pokyčiai ir t.t. Tinklinis sąveikos modelis tai kai tikimasi jog, sąjungos (tinklai) kaip įvairūs aljansai ir partnerystė įgalins institucijas pagerinti savo veiklą nedidinant kompetencijos ar biurokratų skaičiaus. Manoma, kad tokios sąjungos yra lankstesnės ir suteikia daugiau galimybių sudėtingose ir daug tikslų turinčiose situacijose, kai kiekvienas dalyvis neturi galimybės nustatyti bendros veiklos turinį ir tokios veiklos kryptis. Bendrame veiklos koordinavimo procese galima išskirti penkis svarbiausius veiksnius, kurie apibūdina tokios veiklos efektyvumą ir veiksmingumą: rinkos poreikiai, egzistuojančios valdymo struktūros, funkcijų ir atsakomybės tarp jų paskirstymas ie sąveikos tarp įvairių valdymo struktūrų padalinių organizavimas. Bendradarbiavimo efektyvumas priklauso nuo bendradarbiavimo plano kokybės. Jei jame viskas smulkiai aptarta, pagrįsta, motyvuota, bendradarbiavimo tikslia bus pasiekti. Vadinasi, pirmiausia reikia mokėti įvertinti bendradarbiavimo plano kokybę.

Siekiant didinti viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo veiksmingumą tikslinga būtų skatinti verslo organizacijų socialinę atsakomybę.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1834 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Bendradarbiavimo veiksnių praktikos tyrimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Bendradarbiavimo veiksnių praktikos tyrimas. (2015 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendradarbiavimo-veiksniu-praktikos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:16