Bendradidaktinė pamokos analizė


Pamokų analizė. Vestos pamokos analizė. Pamokos analizės pavyzdys. Pamokos analize pavyzdys. Vaiku darbo pamokoje analize. Kaip rasyti pamokos analize. Kaip parasyti pamokos analize. Kūno kultūros pamokos analizė. Kaip rasyti pamokos analize technologijos.

Pedagogikos analizė. Mokykla: vilniaus martyno mažvydo vidurinė klasė: ii f pamoka: pasaulio pažinimas pamokos tema: "trys baltijos sesės" pamoką vedė: iv kurso studentė. Prasidėjo pamoka, mokytoja jau iškarto buvo pasiruošusi piešinėlius ant lentos ir klausinėjo vaikučių kur ką reikia rašyti, taip įtraukdama vaikus į aktyvią diskusiją, pokalbis. Toliau mokytoja vaikučius suskirsto į grupes. Duoda vaikučiams kontūrinį žemėlapį su lietuvos, latvijos ir estijos teritorijomis, paprašo tam tikromis spalvomis nuspalvinti kiekvieną ją. Toliau pateikiamos lentelės su klausimais į kuriuos vaikai turi atsakyti: kokia lietuvos, latvijos, estijos sostinės? Kokia ilgiausia upė teka, kaip atrodo tos šalies vėliava, koks kraštovaizdis? Vaikai skatinami ne tik dirbti grupelėse, piešti, bet ir individualiai mąstyti. Grupelėmis vaikai eina pristatyti jiems paskirtas šalis, taip jie skatinami nebijoti kalbėti prieš visą klasę. Mokytoja klausia vaikų: ką jie žino apie baltijos kelią? Vaikai nelabai ką žinojo, tai mokytojo ėmėsi pasakoti kas tai per įvykis buvo. Tada paprašo vaikų susikabinti rankomis, skamba daina, mokytoja prašo įsijausti vaikus taip, kaip tada stovėjo mūsų baltijos šalys.


Pamokos trūkumai: Mokytoja vaikus laikė per pertrauka, o tai yra netinkamas elgesys, I-II klasės vaikučių negalima laikyti pertraukos metu, jie negali sukoncentruoti ilgai dėmesio ir jiems sunku išsėdėti, ima blaškytis ir nebegali susikaupti. Taip pat buvo buvo užduoti per pertrauką namų darbai, įvyko chaotiškas šurmulys ir vaikams tada mažiausiai rūpėjo klausytis apie namų darbus.

Manyčiau pamokai nebuvo labai daug ruoštasi. Kaip ir sakiau, mokytoja nebuvo labai kūrybinga, ir gal šiek tiek mažokai buvo vaikai sudominti. Manau reikėjo šiek tiek daugiau vaizdinio pasakojimo, kad vaikams būtų įdomiau, ir lengviau įsivaizduoti.

  • Pedagogika Analizės
  • 2011 m.
  • 2 puslapiai (429 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 19 KB
  • Bendradidaktinė pamokos analizė
    8 - 1 balsai (-ų)
Bendradidaktinė pamokos analizė. (2011 m. Sausio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendradidaktine-pamokos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:28