Bendras geležinkelio kursas konspektas


Transporto konspektas.

Egzamino klaisimai dalykas bendras geležinkelių kursas teorinė dalis. Viršutinė bėgių kelio konstrukcija. Sandūros sąvaržos. Bėgio sąvaržos. Signalai skirstomi į. Signaliniai įrenginiai. Vienkėlė reline PAB. Dvikelė reline PAB. Praktinė dalis.


Tai apatinė bėgių kelio dalis, įrengta iš kokybiško grumsto. Atsižveliant į kelio išilginį ir skersinį profilį, sankasa rengiama pylimo, iškasos, pusiau pylimo, pusiau iškasos ir nulinio auksčio formų.

Geležinkelio automatikos, telemechanikos įrenginiai skirti saugiam traukinių eismui stotys ir tarpsočiuose užtikrinti. Leidžia valdyti stočių ir tarpstočių iešmus ir švoesoforų signalus, kontroliuoti kelių, blopkuojamųjų ruožų užimumą, važiuojančio traukinio ( riedmenų ) techninę būklę, pervažų būvį, nustatyti eismo kryptį ir kt. Signalizacija – bendra signalų ir techninių priemonių sistema įsakymams perduoti. Centralizacija – tai techninių priemonių kompleksas stočių iešmų ir šviesoforų signalams valdyti iš vieno valdymo posto. Blokuotė – automatikos sistema, leidžianti atskirti traukinius, judančius geležinkeliu viena kryptimi.

Geležinkelio automatikos, telemechanikos įrenginiai skirti traukinių saugiam eismui stotyse ir tarpstočiuose užtikrinti. Šiems tikslams realizuoti geležinkelio transporte įdiegtos šiuolaikinės techninės priemonės ir valdymo sistemos įgalina automatikos, telemechanikos, televaldymo priemonėmis distanciniu būdu valdyti įvairius geležinkelio įrenginius ir objektus iš vieno centralizuoto posto. Tame tarpe valdyti stočių, tarpstočių iešmus ir šviesoforų signalus,

Įleidžiamieji – leidžia arba draudžia įvažiuoti iš tarpstočio į stotį; 2. Išleidžiamieji – iš stoties į tarpstotį; 3. Maršruto – pervažiuoti iš vieno stoties rajono į kitą; 4. Manevrų; 5. Kalnelio – skirstyti vagonus nuo kalnelio; 6. Tarpstočio – iš vieno BlokRuožo į kitą; 7. Saugos – atitveriantieji geležinkelių sankirtas, esančas viename lygyje su kitais geležinkeliais, troleibusų linijomis bei tuos kelio tarpus, kuriuos reikia pervažiuoti su palydovu; 8. Atitveriamieji – draudžia važiuoti, jei kyla pavajos eismui pervažose bei stambiuose kelio statiniuose, arba atitveriantieji apžiūrimus ar taisomus kelio sąstatus, vagonus didelėse stotyse; 9. Įspėjamieji – apie pagrindinio šviesoforo signalus; 10. Antriniai – kartojantieji išleidžiamojo, kalnelio ir maršruto šviesoforų leidžiamuosius signalus, kai dėl vietinių sąlygų blogai matomi pagrindinio šviesoforo signalai ; 11. Lokomotyvo – leidž. arba draudž. tarpstotyje pervažiuoti iš vieno Blok ruožo į kitą ir įspėjantieji apie kelio šviesoforo, prie kurio artėja traukinys signalus.

Du geltoni – mažesniu greičiu į atšakinį kelią, pasirengus sustoti prie kito šviesoforo, kito signalas – draudžiamas.

-kai nustatytas max greitis iki 80km/h -1000m

-kai nustytas greitis daugiau kaip 120km/h -1500m

Klasifikacija – nuolatinės srovės bėgių grandinės, kintamosios srovės, nepertraukiamo arba impulsinio matinimo, vienbėgės, uždarosios, atvirojo ciklo.

  • Transportas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (2336 žodžiai)
  • Transporto konspektai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Bendras geležinkelio kursas konspektas
    10 - 5 balsai (-ų)
Bendras geležinkelio kursas konspektas. (2016 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendras-gelezinkelio-kursas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:26