Bendravimas mokykloje


Kiekybinis tyrimas mokykloje. Bendravimas mokyklose. Apie mokyklos bendravima. Bendravimas darbai mokykla. Mokiniu tarpusavio santykiai mokykloje. Mokiniu bendravimas mokykloje. Mokyklos tyrimo aprasymo pavyzdys. Kaip bendrauti mokykloje. Bendravimo veiksniai. Aktualiausios kalbejimo temos mokykloje.

Psichologijos analizė. Bendravimo veiksniai mokyklose. Įvadas. Mokytojų ir mokinių tarpusavio bendravimas. Mokinių tarpusavio bendravimas. Bendravimo įgūdžių susiformavimas ir poveikis mokymuisi. Tyrimų metodų pasirinkimo pagrindimas. Tyrimų klausimų pagrindimas. Tyrimų organizavimo aprašymas. Tyrimų duomenų kodavimo aprašymas. Tyrimo respondentų aprašymas. Tyrimų etika. Remiantis atliktų tyrimų duomenimis, nustatyti bendravimo veiksnių įtaką x mokykloje. Mokinių tarpusavio bendravimo kiekybinis tyrimas. Mokinių tarpusavio bendravimo kokybinis tyrimas. Išvados.


Atliktas darbas „Bendravimo veiksnių įvertinimas X mokykloje“ patvirtina, jog bendravimas mokykloje yra labai svarbus reiškinys.

Išsprendus pirmąjį uždavinį - atsirinkti aktualiausius bendravimo veiksnius turimoje literatūroje, išsiaiškinta, jog mokinio elgesį mokykloje įtakoja tėvų rodomas pavyzdys, auklėjimas, įsijungimas į įvairią kultūrinę veiklą, domėjimasis aplinka ir kitų bendraamžių elgesys. Taip pat mokinio elgesį lemia tarpusavio santykiai su mokytoju, kurie turi būti šilti ir tolerantiški.

Išsprendus antrąjį ir trečiąjį uždavinius – atlikti apklausas X mokykloje apie mokinių bendravimą bei remiantis tų apklausų atsakymais nustatyti bendravimo veiksnių įtaką X mokykloje, galima pateikti tokias išvadas

Bendravimas mokykloje. (2012 m. Birželio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendravimas-mokykloje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:10