Bendravimas su klientais skaidrės


Komunikacijų skaidrės. Bendravimas su klientais. Dalyko paskirtis. Pagrindinės temos. Galutinis dalyko vertinimas vykdomas pagal IKV vertinimo sistemą. Rekomenduojama literatūra (1). Rekomenduojama literatūra (2). Referatas “Dalykinė komunikacija”. Skyrius. Pasirinkite vieną šalį ir panagrinėkite jos dalykinio bendravimo ypatumus.


Bendravimo su klientais programa skirta studentams siekiantiems įgyti žinių ir gebėjimų komunikacijos srityje. Studentai susipažins su pagrindinėmis komunikacijos teorijomis, bendravimo su klientais technikomis, klientų tipais, konfliktinių situacijų sprendimo būdais. Ugdys gebėjimą tinkamai įvertinti situaciją; pasirinkti tinkamus bendravimo su klientais metodus ir juos pritaikyti praktikoje; taikyti bei atpažinti komunikacijos modelius; taikyti skirtingas komunikacijos teorijas įvairiose profesinėse ir visuomeninėse situacijose. Atlikdami užduotis studentai pritaikys įgytas žinias, gebės efektyviai bendrauti su klientais.

Bendravimas su klientais skaidrės. (2014 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendravimas-su-klientais-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:28