Bendravimas su klientais


Vadybos referatas. Bendravimas su klientais referatas. Įvadas. Dalykinis bendravimas telefonu. Kliento poreikiai. Metodai sušvelninantys ginčą su klientais. Išvados. Literatūra.


Visos įmonės veikia pagal tuos pačius principus - kokybė, geras produkcijos skonis ir geras klientų aptarnavimas. Pagal šiuos principus siekia veikti visos bendrovės, kurios tikslas įsitvirtinti rinkoje ir gauti pelną. Tačiau iki pilno kliento ir pardavėjo poreikių patenkinimo ilgas kelias. Yra daug parduotuvių ir paslaugų teikimo įmonių, kuriose gero aptarnavimo ir sulaukiame: tarnautojai ar pardavėjai beveik nepastebimai tvarko prekes lentynose, kai prireikia pagalbos, maloniai paaiškina ir pataria. Gera patarnavimo kokybė vadinama profesionalumu. Tačiau dar didesnei Lietuvoje veikiančių parduotuvių bei aptarnavimo įstaigų daliai trūksta malonaus, dėmesingo aptarnavimo ir bendravimo.

Darbo tikslas – išanalizuoti bendravimą su klientais.

Darbo uždaviniai:

1.Aptarti dalykinį bendravimą telefonu;

2.Aptarti kliento poreikius;

3.Aptarti metodus sušvelninančius ginčą su klientais.

Darbo metodai: mokslinės, teorinės literatūros analizė.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2417 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Bendravimas su klientais
    10 - 2 balsai (-ų)
Bendravimas su klientais. (2013 m. Vasario 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendravimas-su-klientais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:10