Bendravimas su neįgaliais žmonėmis


Sociologijos skaidrės. Bendravimo su neįgaliais žmonėmis ypatumai. Vaikų parengimas susitikimui su žmogumi, turinčiu neįprastų bruožų. Bendravimo ypatumai. Empatiškas išklausymas. Simpatija. Susitapatinimas. Empatija. Efektyvūs klausymo būdai. Konstruktyvūs veiksmai kaltinimo situacijoje. Konfliktinėse situacijose svarbu. Individualūs pedagogo bendravimo stiliai. Bendravimas su žmogumi, turinčiu fizinę negalią. Ko nereikėtų daryti bendraujant su žmogumi, sėdinčiu vežimėlyje. Bendravimas su žmogumi, vaikštančiu. su ramentais. Bendravimas su žmogumi, turinčiu cerebrinį paralyžių. Bendravimas su žmogumi, turinčiu kalbos sutrikimų. Bendravimas su klausos sutrikimą turinčiu asmeniu. Ko nereikėtų daryti bendraujant su klausos sutrikimą turinčiu asmeniu. Bendravimas, padedant gestų kalbos vertėjui. Bendravimas su žmogumi, turinčiu intelekto sutrikimą. Bendravimas su žmogumi, turinčiu regos sutrikimų. Žmogus su regėjimo sutrikimu jūsų įstaigoje, svečiuose. Prie vaišių stalo ir. apie tualetą. Prie vaišių stalo ir apie tualetą. Spausdintos medžiagos ruošimas silpnaregiams.


Vaikų parengimas susitikimui su žmogumi, turinčiu neįprastų bruožų.

Parengti vaikus pirmajam susitikimui su vaiku, turinčiu kitų, neįprastų skirtumų.

Neįgalusis turėtų daryti pats tai, ką jis geba, 2) Leisti neįgaliajam išreikšti neigiamas emocijas, pasakyti savo kančią. 3) Padėti neįgaliajam pamatyti prisitaikymo, kitokio (negu iki negalios) gyvenimo galimybę. 4) Stiprinti neįgaliojo pasitikėjimą savimi. 5) Padėti formuoti savivertės įgūdžius.

Empatija – tai įsijautimas į kito žmogaus vidinį pasaulį, apimantis tiek subjektyvumą, tiek objektyvumą.

Mhm... Mhm...technika. Minties pakartojimas. Patikslinimas. Apibendrinimas.

Konflikto aiškinimąsi neatidėti ilgam, kad nesusikauptų. 2. Kritikuoti tik poelgį, o ne žmogų. 3. Nekritikuoti viešai. 4. Kritiką išreikšti labai aiškiai ir konkrečiai. 5. Kritikuojant sakyti tik “AŠ”, o ne “MES”. 6. Reikia pasakyti, ko norite iš kito ateityje.

Demokratiškas. Su mokiniais išlaiko atstumą, bet nelieka abejingi vaikams. Dažniausiai kreipiasi į vaiką su prašymu, o ne su reikalavimu. Autokratiškas. Būdingi griežtai reikalavimai, apeliuojama į bausmę, autoritetą, vaikais nepasitikima, nuolat teigiama, kad nepadarys ir t.t. Familiarus..Pedagogo santykiai laisvi, nesuvaržyti, ieško vaikų draugystės, stengiasi jiems įtikti. Tai nuolaidžiaujantis -pataikaujantis stilius. Liberalus. Pedagogo bendravimo pozicija pasyvi, pareigos atliekamos tik formaliai. Tarp vaikų ir pedagogo nėra emocinio ryšio. Atrankos. Tai simpatijomis ir antipatijomis paremtas bendravimas. Siekiama bendrauti tiki su “išrinktaisiais”, jiems daugiau leidžiama. Nenuoseklus. Gali turėti įvairų stilių bruožų. Bendrauja su vaikais, bet neranda bendros kalbos, dažnai keičia savo poziciją.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2014 m.
  • 37 puslapiai (2559 žodžiai)
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 981 KB
  • Bendravimas su neįgaliais žmonėmis
    10 - 4 balsai (-ų)
Bendravimas su neįgaliais žmonėmis. (2014 m. Gruodžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendravimas-su-neigaliais-zmonemis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:38