Bendravimo proceso ypatumai organizacijos lygmenyje


Formalus bendravimas organizacijoje. Sprendimų lygmenyje organizacijos lygmenyje. Virtualus bendravimas organizacijoje.

Vadybos referatas. Bendravimo proceso ypatumai organizacijos lygmenyje. Įvadas. Bendravimas. Bendravimas organizacijos viduje. Bendravimo organizacijoje lygiai. Formalus ir neformalus bendravimas organizacijoje. Struktūros ir bendravimas. Bendravimo organizacijoje problemos. Išvados. Naudota literatūra.


Bendravimas gali būti vienos ar dviejų krypčių. Vienos – kai siuntėjas neturi ryšio su gavėju ir nėra grįžtamojo ryšioDviejų krypčių bendravimas efektyvesnis. .

kalbėti tiksliai, t.y. nevartoti žodžių, kurie gali būti įvairiai suprasti

vengti aštrių temų. Reikia suprasti, kad visi žmonės turi jautrių vietų, todėl kalbant nereikia būti kategoriškiems (viršininkų, politikos, religijos ir pan. klausimais).

Organizacijos struktūra. Kuo organizacija didesnė tuo informacija sunkiau pasiekia žemiausių grandžių darbuotojus.

Pasitikėjimo stoka. Jei organizacijos vadovas netesi pažadų, jo teikiama informacija žmonės nepasitiki.

Informacijos skirtingas interpretavimas. Žmonės dažnai skiriasi savo požiūriu, taip pat skirtingai suvokia informaciją.

autonomiškas – pasižymi individualizmu. jis grupėje gali dirbti tik iš dalies nuo jos atsiskyręs, izoliavęsis.

įtaigus – laisvai sutinkąs paklusti kitiems. Linkęs dirbti kartu su labiau pasitikinčiu, savarankišku ir kompetetingu grupės nariu. Jis elgsis taip, kaip visa grupė.

linkęs vadovauti – siekia valdžios grupėje. Sėkmingai dirba tik pajungęs sau kitus grupės narius.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (3716 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Bendravimo proceso ypatumai organizacijos lygmenyje
    10 - 2 balsai (-ų)
Bendravimo proceso ypatumai organizacijos lygmenyje. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendravimo-proceso-ypatumai-organizacijos-lygmenyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:29