Bendrosios mašinų techninės būklės vertinimas


Mechanikos skaidrės. Bendrosios mašinų techninės būklės vertinimas. Bendrieji mašinų efektyvumo parametrai. Variklio galia. Nuostoliai transmisijoje ir važiuoklėje. Pagrindiniai bendrieji diagnostiniai parametrai. Ratų galios matavimo principai. Inercinis principas. Galios matavimo principas. Nuostolių įvertinimo principas. Inercinis stendas. Inercinių stendų trūkumai. Inercinių stendų privalumai. Stabdymo principas. Galios matavimo principas. Stabdymo stendas. Stabdymo stendų trūkumai. Stabdymo stendo schema. Stabdymo stendo veikimo principas. Traukos stendas „Bosch”. Inercinis stendas „Maha”. Valdymo bloko ekranas. Bandymo technologija. Bandymo rezultatai. Mobilus prietaisas. Bendrieji variklio techninės būklės parametrai. Galios mažėjimo priežastys. Galios matavimo metodai. Stabdinis galios matavimo metodas. Variklių galios matavimo stendas. Bestabdis galios matavimo metodas. Kombinuotas galios matavimo metodas. Galios matavimas pagal įsibėgėjimo trukmę. Galios matavimo prietaisas ИМДЦ. Variklių analizatoriai (testeriai). Variklių analizatorių tipai. Stacionarus analizatorius hms. Mobilus analizatorius pda. Variklių analizatorių galimybės. Analizatoriaus prijungimas (bendras vaizdas). Analizatoriaus prijungimas (schema). Variklio analizatoariaus meniu langas. Variklio galios matavimo rezultatai. Variklio galios balansas išjungiant cilindrus. Matavimo rezultatai. Būdo naudojimo ypatumai. Degalų sąnaudų matavimo būdai. Tūrinis degalų sąnaudų matavimas. Daugiatikslis degalų matavimo prietaisas.


Pagrindiniai mašinos efektyvumo parametrai yra: traukos jėga. kuro sąnaudos. Šie parametrai priklauso nuo: variklio galios ir jo sistemų techninės būklės; jėgos perdavimo mechanizmo techninės būklės; važiuoklės techninės būklės.

Priklauso nuo: degimo kameros (viršstūmoklinės ertmės) sandarumo; žvakių kibirkštinės iškrovos galios; uždegimo (kuro padavimo) paskubos kampo; degiojo mišinio paruošimo kokybės; kuro išpurškimo slėgio ir kokybės.

Priklauso nuo: teisingo krumplių sukibimo; guolių užveržimo dydžio; priekinių ratų geometrijos; oro slėgio dydžio padangose; stabdžių ir sankabos mechanizmų sureguliavimo kokybės bei jų techninės būklės; ir k.t.

Ratams perduodama galia; Varančiųjų ratų traukos jėga prie pasirinkto greičio; Automobilio įsibėgėjimo laikas; Automobilio laisvojo riedėjimo laikas; Galia, reikalinga traktorių transmisijai sukti; Kontrolinė degalų sąnauda (l/100 km arba kg/h).

Inercinis (inertial (accelerative) dynamometers) Stabdant (load dynamometers).

Stendas sudarytas iš dviejų arba keturių masyvių būgnų automobilio ašiai ir valdymo pulto. Pastatomas automobilis, įjungiama reikalinga pavara (dažniausiai 3-čia) ir, sklandžiai atleidus sankabą, spaudžiamas iki galo akseleratoriaus pedalas. Valdymo pulto kompiuteris įvertina kampinį būgnų pagreitį ir apskaičiuoja ratams perduodamą galią.

Čia - kampinis pagreitis, rad/s2. J – būgnų sukimosi inercijos momentas.

Čia 1- kampinis greitis matavimo pradžioje, rad/s. 2- kampinis greitis matavimo pradžioje, rad/s.

Čia m – cilindrų masė, kg. R – cilindrų spindulys, m.

Čia W- galios nuostoliai, AJ. n1 – būgnų sukimosi dažnis matavimo pradžioje, aps/min. n2 – būgnų sukimosi dažnis matavimo pabaigoje, aps/min.

  • Mechanika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 53 puslapiai (1406 žodžiai)
  • Mechanikos skaidrės
  • MS PowerPoint 3606 KB
  • Bendrosios mašinų techninės būklės vertinimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Bendrosios mašinų techninės būklės vertinimas. (2015 m. Birželio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendrosios-masinu-technines-bukles-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:03