Bendrųjų kompetencijų ugdymas


Pedagogikos referatas. Įvadas. Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymo galimybės ugdomojoje veikloje teoriniu aspektu. Šiuolaikinės kompetencijos samprata. Mokinių bendrosios kompetencijos. Mokėjimo mokytis kompetencija. Komunikavimo kompetencija. Pažinimo kompetencija. Socialinė kompetencija. Asmeninė kompetencija. Iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetencija.


Temos aktualumas. Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos (2008) skelbia, kad mokykla atlieka itin svarbų vaidmenį ugdydama asmenybę. Tai aplinka, kurioje vaikas yra visapusiškai ir pilnavertiškai ugdomas, ruošiamas tolesniam gyvenimui. Bendrosios kompetencijos sudaro pamatą, kuris reikalingas normaliam asmenybės vystymuisi: normaliam mokymuisi, bendravimui ir bendradarbiavumui, socialiniam gyvenimui, savo pareigųnir tikslų įgyvendinimui.

Darbo objektas – Bendrųjų kompetencijų ugdymas.

Darbo tikslas – Atskleisti moksleivių bendrųjų kompetencijų ugdymo galimybes ugdomojoje veikloje.

Darbo uždaviniai:

1.Apibūdinti kompetencijos apibrėžtį, sampratą.

2.Apžvelgti bendrųjų kompetencijų ugdymo teorines prielaidas.

3.Pateikti pedagoginio darbo refleksiją.

Darbo metodai. Informacinių šaltinių apžvalga.

  • Pedagogika Referatai
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (1771 žodis)
  • Mokykla
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Bendrųjų kompetencijų ugdymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Bendrųjų kompetencijų ugdymas. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendruju-kompetenciju-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:36