Bendruomenės samprata


Pedagogikos savarankiškas darbas. Bendruomenės samprata.


Mano pasirinkta bendruomenė – tai bendrojo lavinimo mokykla. Tai bendruomenė, turinti potencialą augti, tuo pačiu ji gali turėti rizikos faktorius, susijusius su vaikų gimstamumo mažėjimu ir tokio pobūdžio bendruomenių mažėjimu ir uždarymu. Mokyklų teritorijos apima visą Lietuvą –miestus, miestelius, ir kaimus. Tačiau bendruomeniškumo požiūriu, mokyklos yra labai skirtingos.

Kaip teigia A.Rutkienė, V. Zuzevičiūtė (2009), viena iš besikeičiančių mokytojų kultūros dimensijų yra pripažinimas, kad bendruomenės dalyvavimas gali turėti teigiamą poveikį, tiek mokinių pasiekimams, tiek bendrai kultūrai. Todėl kiekvienam pedagogui būtina bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencija. Pedagogo bendravimo ir bendradarbiavimo kultūros lygis atlieka labai svarbų vaidmenį ugdymo procese. Siekiant įgyvendinti pagrindinius vaikų ugdymo principus, reikalingas visų, su vaikų ugdymu susijusių specialistų bendradarbiavimas .

Dalis mokytojų yra visiškai nesuinteresuoti pamokose diegti naujus metodus, nes pasiruošimas reikalauja papildomo laiko sąnaudų ir išteklių. Jie dažniausiai dirba pagal senus metodus

Mokyklos socialinės rizikos grupė- tai specialiųjų poreikių vaikai bei vaikai augantys nepilnose, kartais ir asocialiuose šeimose. Visi besimokantys pagrindinėje mokykloje yra nepilnamečiai.

3. Mokykla yra savarankiškas vienetas, vykdantis aktyvią švietimo veiklą.

Bendruomenės samprata. (2015 m. Birželio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/bendruomenes-samprata.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:36