Bibliotekos paslaugų ir aptarnavimo analizė


Vadybos skaidrės. Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla. Įvadas. Objektas. Tikslas. Uždaviniai. Hipoteze. Paprastoji atsitiktinė imties atrankos strategija. Anketa. Anketos rezultatų grafikas. Kodėl lankytojai renkasi Elektrėnų savivaldybės viešąją biblioteką? Ar bibliotekininkas turi pakankamai žinių padėti lankytojui ir rasti ji dominčia informacija (knyga). Kodėl žmonės lankosi bibliotekoje. Vartotojai pagal naudojimosi bibliotekos paslaugomis laiką. Kiek laiko vartotojai skaito bibliotekoje. Hipotezes patvirtinimas. Išvados.


Atlikdama kiekybinį tyrimą nusprendžiau ištirti ar Elektrėnų savivaldybės viešoji biblioteka pateisina vartotojų lūkesčius, ar jos tenkina bibliotekos teikiamos paslaugos. Kadangi Lietuvoje vis daugėja žmonių besilankančiu bibliotekose, biblioteka tampa ne tik nemokamų knygų nuomos vieta, bet ir laisvalaikio praleidimo, bendravimo, informacijos ieškojimo vieta.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2013 m.
  • 17 puslapių
  • Mokykla
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 2586 KB
  • Bibliotekos paslaugų ir aptarnavimo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Bibliotekos paslaugų ir aptarnavimo analizė. (2013 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/bibliotekos-paslaugu-ir-aptarnavimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:35