Big mac indeksas, valiutos nuvertėjimo indeksas


Ekonomikos referatas. Įvadas. Situacijos analizė. „big mac“ indeksas. „big mac“ indeksas „coca cola“ gėrimo atžvilgiu. „big mac“ indeksas „colgate triple action“ dantų pastos atžvilgiu. „big mac“ indeksas „marlboro gold“ cigarečių atžvilgiu. Priežastys.


Big Mac indeksas (arba kitaip Mėsainio indeksas) – valiutos nuvertinimo ar pervertinimo nustatytmo būdas, kuriuo siekiama nustatyti, kiek reikės pinigų, norint nupirkti tiek pat ir tokių pačių prekių ar paslaugų įvairiose valstybėse. Nagrinėsime Big Mac indeksą Jamaikoje, Lietuvoje ir Peru pagal šias prekes: gėrimą „Coca Cola“, dantų pastą „Colgate Triple Action“ ir cigaretes „Marlboro Gold“. Mes lyginsime šių produktų kainas pasirinktose valstybėse, siekdamos nustatyti realų valiutų kursą.

Mes pasirinkome „Coca Cola“ gėrimą, nes jis yra parduodamas daugiau nei 200 pasaulio šalių: 15% visos produkcijos yra parduodama Europoje, 29% - Lotynų Amerikoje, 22% - Šiaurės Amerikoje, 16% - Azijoje ir Afrikoje, 18% - Australijoje ir Tolimuosiuose Rytuose. Šios firmos produkcija yra mėgiama visame pasaulyje nuo 1886 m., kuomet vaistininkas John S. Pemberton, siekdamas sukurti naujus vaistus nuo galvos skausmo ir migrenos, iš kokos augalų ir kolos riešutų pagamino naujovišką toniką, kuris kiek vėliau buvo patobulintas ir tapo gaivinančiu ir troškulį malšinančiu gėrimu bei milžinišku atradimu.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 7 puslapiai (1481 žodis)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 154 KB
  • Big mac indeksas, valiutos nuvertėjimo indeksas
    9 - 3 balsai (-ų)
Big mac indeksas, valiutos nuvertėjimo indeksas. (2013 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/big-mac-indeksas-valiutos-nuvertejimo-indeksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:05