Biokuras verslo planas


Verslo kursinis darbas. Verslo idėjos aprašymas. Rinkodaros planas. Rinkos analizė. Rinkodaros kompleksas. Pardavimų prognozė. Paslaugų teikimas. Technologinė įranga. Gamybiniai pajėgumai. Atsargos ir sandėliai. Organizacinis planas. Įmonės juridinė forma. Organizacinė struktūra. Personalas. Finansai. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pelno (nuostolio) ataskaita. Balansas. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taškas. Veiklos sąnaudų prognozė. Rizikos įvertinimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Vadyba – mokslas apie socialinių organizacijų valdymą, t. y. jų vadovybės numatytų tikslų siekimą pavaldinių pastangomis.

Kaštai – tai, ką prarandame, nusprendę ką nors daryti ar įsigyti.

Pajamos – pinigai, gauti už pprodukciją ar atliktas paslaugas.

Pelnas – Skirtumas tarp prekės (paslaugos) kainos ir jos pagaminimo (suteikimo) išlaidų (kaštų).

Reklama – užsakovo apmokamas informacijos skleidimas apie prekes ir paslaugas.

Rinkodara – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, priimamų ir įgyvendinamų laikotarpiu nuo produkto pagaminimo iki jo pardavimo, siekiant patenkinti konkrečius vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus.

Žmonės jau nuo senų laikų sumedėjusius augalus naudoja kaip kurui ir savo būsto šildymui. Iki šių dienų vis dar tai vyksta, beveik pusė pasaulio miškų iškertama ir mediena sunaudojama kurui.

Biomasės gaminimas leidžia produktyviai išnaudoti vietinę pramonę, suteikia nepriklausomybę nuo kitų importuotojų, sukuria naujas darbo vietas, tuo pačiu užtikrina energijos tiekimo patikimumą. Biokuro naudojimas Lietuvoje šilumos gamybai užtikrina:

Kure yra drėgmės ir mineralinių medžiagų, kurios sudegus kurui, lieka pelenų pavidalu.

Gerai išstudijavus biokuro gamybą, jo naudą, nusprendžiau įkurti individualiąją įmonę „Kargastra“, kurioje būtų gaminama viena iš biokuro rūšių – granulės.

Įvertinant tai, kad Kauno rajono regione yra keletas įmonių, kurios gamina pjuvenų briketus, o granulių gamintojų šioje pusėje Kauno, kur aš gyvenu, nėra, todėl nusprendžiau plėtoti šį verslą. Biogranulės ir biomasė yra labai perspektyvus ir visaip skatinamas Europos Sąjungoje verslas. Biogranulės yra kaloringesnės už malkas, briketus ir akmens anglį ir nusileidžia tik skystam kurui.

Biogranulės bei biomasė gali būti gaminamos iš medienos atliekų kaip pjuvenos, skiedros, medžio gabalai, šakos, kelmai, ne statybinės medžiagos. Galima panaudoti popieriaus makulatūrą ir šiaudus. Populiarus variantas yra taip vadinamasis atsinaujinančios energijos variantas, kai auginama gluosnių plantacija ir biogranulių gamybai panaudojama žaliava – 2-3 metų ūgliai. Atsinaujinimo ciklas siekia 3 metus. Biogranules ir biomasę galima pelningai parduoti praktiškai į bet kurią ES šalį.

Vandens šildymo katilams, apšildantiems didesnius plotus ( pvz. ligoninę ar daugiabučius ), ar net visą seniūniją.

Vartotojai tiek Lietuvoje, tiek Europos Sąjungos šalyse yra:

Šalia daugelio biogranulių kaip kuro privalumų pateikiu globalinį pavyzdį ir ką jis duoda šaliai panaudojant apšildymo procesuose. Pvz. Danijos centralizuoto šilumos tiekimo kuro struktūra pateikta 2.1 paveiksle.

Pavyzdžiui Austrija per metus namų šildymui ir karšto vandens gamybai sunaudoja 100 milijardo kWh energijos. Tai atitinka 200 kWh vienam kvadratiniam metrui gyvenamo ploto. Šį skaičių, panaudojant biogranules, galima sumažinti iki 65 kWh vienam kvadratiniam metrui gyvenamo ploto. Tuomet sunaudojimas šaliai liktų tiktai 30 milijardai kWh per metus. Analogiškai toks efektas būtų ir Vokietijai, kuri sunaudoja 30 milijardų kWh per metus.

Lietuvoje planuojamo biokuro gamyba atsispindi 2.2 paveiksle.

Verslo įmonės ,,Kargastra“ pagrindinis tikslas - užtikrinti pelną. Nustatant kainas įvertinta paklausa, sąnaudos, konkurentų veiksmai. Savo veiklos pelningumą įmonė sieks didinti mažindama veiklos sąnaudas. Rėmimui bus skiriama lėšų atsižvelgiant į įmonės tikslus ir uždavinius. Rėmimo veiksmuose bus derinami įvairūs jo elementai: reklama, pardavimų skatinimo priemonės...

Įmonė planuoja gaminti biogranules, jos dažniausiai gaminamos iš spygliuočių medžių skiedrų, pjuvenų, drožlių, šiaudų ar išspaudų.

Reklama – informacija, kuri turi paveikti tam tikrą auditoriją. Nuo reklamos labai priklauso įmonės sėkmė. Reklama – apmokamas informacijos perdavimo būdas.

Reklamos funkcijos: reklamuoti, skatinti, priminti, atsakyti į konkurentų veiksmus.

Per artimiausius 3 metus planuojama ieškoti pardavimų ES rinkose: planuojama Europos valstybėse parduoti 70% pagamintos produkcijos apimties. Todėl ypatingai svarbu, kad didžiausias dėmesys būtų numatomas skirti gaminių kokybei. Planuojama, kad 90% produkto bus gaminama pagal Vokietijos ir Austrijos patentą DIN PLUS pagrinde iš lapuočių medienos.

Planuojama eksportuoti produktą į ES valstybes kaip Lenkiją, Vokietiją, Daniją.

Stebint populiarumo paklausai biokurui Europoje tendenciją, numatoma populiarinti granulinių katilų naudojimą ir granulių prekybą Lietuvos rinkoje.

Skatint pramoninius ir pavienius vartotojus pereiti prie granulinių katilų (bus pateikta informacija apie tokių katilų pranašumą).

Paminėti gamintojai per metus pagamina virš 21000 t medienos briketų ir apie 27000 t medienos granulių. Pagal gamintojų vertinimą artimiausioje ateityje bendros medienos briketų gamybos apimtys gali padidėti apie 30% (iki 29000 t/metus), o medienos granulių gamyba – apie 40% (iki 43000 t/metus). Kadangi Lietuvoje briketai ir granulės yra gaminami iš medienos apdirbimo proceso metu susidarančių atliekų, gamybos apimčių didėjimas labiausiai priklauso nuo susidarančio pjuvenų kiekio. Kai kurių gamintojų briketų ir granulių gamybos plėtimo planus riboja nepakankamas žaliavos kiekis.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (4958 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 861 KB
  • Biokuras verslo planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Biokuras verslo planas. (2015 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/biokuras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:54