„Biosala“ įmonės prekybinė veikla


Logistikos kursinis darbas. Įvadas. Įmonės vykdoma veikla. Pagrindiniai įmonės komercinės veiklos rodikliai. Įmonės atsargų sudarymo politika. Įmonės prekių/žaliavų/pagalbinių priemonių pirkimo procedūros, principai ir dinamika. Įmonės vykdoma logistika. Ekologiškų produktų laikymo specifika. Sandėliavimo sprendimai ir principai įmonėje. Ekologiškų produktų transportavimas. Įmonės vykdoma prekyba/tiekimas. Prekių pirkimo ir pardavimo organizavimo politika įmonėje. Ekologiškų produktų paruošimas pardavimui. Ekologiškų produktų asortimentas įmonėje. Prekių išdėstymas prekybos vietoje. Kainodara ir jos tikslai, kainų pateikimas. Vartotojų skatinimas. Išvados ir rekomendacijos.


Dabar ,, Biosala“ parduotuvės įsikūrusios Vilniuje, Konstitucijos pr. 7A (Šnipiškės),Vokiečių g. 13 ir PC „Europa“ bei Kaune, Laisvės al. 79.

1) išanalizuoti įmonės finansinės būklės ir veiklos rezultatų vertinimo, remiantis absoliučiaisiais ir santykiniais finansiniais rodikliais, praktiką;

standartizuotų reikšmių vertinimo metodiką. Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizės, informacijos grupavimo, lyginimo, detalizavimo ir apibendrinimo, vienmatės statistikos metodai. Tyrimo šaltiniai – Lietuvos Respublikos įmonių finansinės atskaitomybės įstatymas, verslo apskaitos standartai, kiti teisės aktai, užsienio ir Lietuvos autorių mokslinės publikacijos, Lietuvos Respublikos statistikos departamento ir finansų ministerijos publikacijos bei jų rengtos finansinės būklės ir veiklos rezultatų vertinimo metodikos.

Įmonės prekių/žaliavų/pagalbinių priemonių pirkimo procedūros, principai ir dinamika

Laikymo sudedamieji komponentai yra oro temperatūra, oro drėgnumas, sudėtis, apykaita ir šviesa.

ĮMONĖS VYKDOMA PREKYBA/TIEKIMAS

,,Biosaloje“ išskyrimas kitų produktų fone. Jis padeda pritraukti vartotojų dėmesį konkrečiam produktui ir gali būti naudojamas siekiant atlikti kitus rėmimo veiksmus. Ekologiškus produktus galėtų padėti išskirti nestandartinė, ryški pakuotė ar simbolika, kitokia šviesa ar apšvietimas. Populiariausios prekės išdėstomos akių lygyje, į šią vietą yra sutelkiama didžiausias dėmesys.

Ekologiškų produktų asortimentas ,, Biosala“ įmonėje

Maistas- vaisiai ir daržovės, mėsos gaminiai, pienas ir kiti produktai, žuvies gaminiai, duona, kepiniai, spaudžiamos sultys ir kava. Ilgo galiojimo prekės- kruopos ir grūdai, aliejai ir padažai, džiovinti vaisiai ir uogienės, saldumynai, arbata, kava, kakava, sultys, gaivieji gėrimai, ekologiškas medus, vaikų maistas, papildai.

Kosmetika- kremai, kaukės, aliejai, prausikliai, šveitikliai, valikliai, tonikai, dekoratyvinė kosmetika, burnos higiena, plaukų priemonės, kūno priežiūros priemonės ir kita.

Buitis- asmeninė higiena, skalbimo ir valymo priemonės.

Kadangi ,,Biosalos“ parduotuvės mažo ploto parduotuvės, todėl ten dažniausiai aplink sienas yra sustatomos lentynos, kuriose yra sudedamos brangesnes prekes, o viduryje sudedamos paletės, ant kurių daromi išstatymai produktų,kurie užima daug vietos,greitai juda arba yra akcijuojami. Kasos įrengiamos prie išėjimo.

Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai – tai laiko atžvilgiu ribotos priemonės, kuriomis siekiama išspręsti tam tikrą problemą: suaktyvinti tam tikros prekės potencialius pirkėjus, pateikti rinkai naują prekę, išparduoti užsigulėjusias prekių atsargas, pagerinti tam tikros prekės pozicijas. rinkoje ir kartu padidinti jos pardavimą, rinkos dalį, pelną, surasti naujų pirkėjų, sužadinti impulsyvius pirkinius ir pan. Šiems tikslams pasiekti naudojamos įvairios pardavimo skatinimo priemonės. Pačioje ,,Biosala“ parduotuvėje pirkėjams paskatinti naudojama:

Vaizdinės priemonės (displėjai) – yra tarsi tarpinė grandis tarp reklamos ir pardavimo skatinimo. Tai gali būti stendas arba laikiklis prekėms sudėti, ant kurio pateiktas pirkimą skatinančio pasiūlymo tekstas. Šiai skatinimo veiksmų grupei priskiriami ir įvairūs parduotuvėse naudojami tablo ar ekranai, paprasti kartoniniai dėklai, kuriuose talpinama reklaminė medžiaga ir pan.

Prekių pristatymai ir demonstravimai - gali būti organizuojami tiek pačių parduotuvių, tiek prekes pagaminusių įmonių iniciatyva. Parduotuvėje gali būti pristatoma nauja drabužių kolekcija, naujas dulkių siurblys, nauji maisto produktai.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2910 žodžių)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 297 KB
  • „Biosala“ įmonės prekybinė veikla
    10 - 4 balsai (-ų)
„Biosala“ įmonės prekybinė veikla. (2015 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/biosala-imones-prekybine-veikla.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:45