Blogo kūrimas ir populiarinimas


Informatikos kursinis darbas. Užduotis. Alexa. Com analizė. Konkurentų pranašumas. Tinklalapių lankytojų. Konkurencinių tinklalapių lankytojai. Netiesioginis asmenų prisijungimas prie konkurentų tinklalapių. Tinklalapiai su nuoroda į konkurentų tinklalapius. Tinklalapiai susiję su konkurentų tinklalapiais. Tinklalapiai per kuriuos patenkama į konkurentų tinklalapius. Vieta, kur galima rasti daugiau informacijos apie konkurentų tinklalapius. Laikas per kuri užkraunamas strollermam. Com tinklalapis. Konkurencinių tinklalapių strollermama. Com ir babyzonedirect. Co. Au apibendrinimas. Populiarinimo elementai ir lankytojų srautų tyrimų elementai. Google Analytics analizė. Naujų ir unikalių lankytojų apsilankymai. Tinklaraščio lankytojų demografinė padėtis. Tinklaraščio lankymas kitų įrenginių pagalba.


Apibendrinant Google Analytics pateiktus duomenis galima daryti išvadas, kad tinklaraščio „Vaikiški vežimėliai“ aktyvumas priklauso nuo tinkamos blogo reklamos bei dizaino. Taip pat labai svarbu tirti apsilankančių asmenų demografinę padėtį ir priimti teisingus sprendimus dėl tinklaraščio išvertimo į kitas kalbas bei neperkrauti tinklaraščio informacija, kas apsunkintu jo prieinamumą kitais įrenginiais.

Blogo kūrimas ir populiarinimas. (2014 m. Sausio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/blogo-kurimas-ir-populiarinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:18