Blogos kokybės problemų analizė ir sprendimo priemonių nustatymas


Kokybes problemu sprendimo priemones. Blogos kokybes prekes. Kokybės vadybos srauto diagrama. Kokybes vadyba. srauto diagrama. Proceso srauto diagrama. Srauto diagrama. Kokybes nesklandumu issiaiskinimo priemones srauto diagrama. Vadybos proceso srauto diagrama.

Vadybos konspektas. Tiekėjo rs components blogos kokybės problemų analizė. Srauto diagrama (prekių užsakymo iš rs katalogo srauto diagrama ). Naudota literatūra. „UAB YE International“ yra šios kompanijos atstovas Lietuvoje. Prekės kuriomis prekiauja „RS- components“ yra apie 30 % brangesnės, nei jų analogai, kuriuos būtų galima rasti Lietuvoje.Bet „RS components“ pranašumas yra toks, kad visas reikaligas prekes klientai gali rasti viename kataloge,pristatymas yra labai greitas ir jiems nereikia gaišti daug laiko ieškant vienos ar kitos prekės įvairiose įmonėse, o vėliau ilgai laukti kol jas atveš, jeigu jų tuo metu neturi. Todėl nors ir prekės „RS- components“ kataloge yra brangesnės-tačiau įvertinant tai, kad užsisakę jame prekes klientai sutaupo daug laiko, galime teigti jie neišlaidauja, o atvirkščiai- taupydami laiką taupo ir pinigus. Bet ir vėl gi medalis turi dvi puses- mokėdami didesnius pinigus klientai tampa labai reiklūs, todėl mažiausi nesklandumai ar problemos yra nepriimtini. Ištikrųju atsiradus nesklandumams ( t.y veluoja pristatymas, RS sandėlys neįdėjo prekės, prekė vežant sugadinta ir pan) klientas gali daugiau neužsisakinėti iš katalogo- taip mes prarasime klientą,o mūsų sandelyje liks prekė kuri yra labai sunkiai parduodama. Pagal dabar galiojančią sistemą mūsų įmonėje klientai už prekes moka tada, kai prekė būna jau atsiusta. Todėl ypač kai užsisakinėja naujas,mums dar nepažystamas klientas, yra nemaža tikimybė, kad jis gali prekės neatsiimt, ir vėl gi-prekė lieka sandelyje, o kadangi prekės yra labai specifinė, jos sunkiai parduodamos. Todėl mūsų pareiga ir tikslas yra kaip įmanoma labiau pagerinti serviso kokybę- išaanalizuoti visą proceso eigą- surasti proceso silpnąsias grandis, dėl kurių atsiranda mano minėtieji nesklandumai, o vėliau problemos. Tam, kad išsiaiškinti kuriuose proceso etapuose kyla nesklandumai, aš pabandysiu sudaryti „srauto diagramą“.


Kompanija rs-components buvo įkurta 1937 metais, ji greitai tapo elektroninių, elektrinių ir mechaninių komponentų tiekėja -lydere europoje. Šiuo metu 25 šalyse yra įkurti rs padaliniai Prancūzijoje, vokietijoje, italijoje, danijoje. Kinijoje, jav ir čilėje veikia rs atstovybes. Taip pat rs kompaniją atstovaujadidelį prekių pasirinkimą: 132 000 elektrinių, elektromechaninių, it produktų, įrenginių ir visa kitą jūsų patogiam darbui.

žinomu prekių ženklus: rs patiekia tik aukštos kokybės prekes, pagamintas ptechninį palaikymą: priėjimas visiems prie daugiau nei 30000 techninių aprašymų, o taip pat pilnas techninis palaikymas ir konsultavimas teisingam jūsų prekės pasirinkimui.

Katalogo popierinę, elektroninę, o taip pat ir interneto versiją: paprastas pasirinkimas bekatalogas- yra atnaujinamas vieną kartą per metus. Todėl klientai gali būti ramūs, kad turėdami šį šaltinį jie žengia kartu su naujomis technologijomis. Naudodamiesi rs katalogu jie gali ra rs- components tai labai didelė kompanija-per diena jie išsiunčia 14000-18000 tūkstančių siuntinių, todėl natūralu kad yra klystama, daromos klaidos. Rs- components.

Nuolatos investuoja į kokybės gerinimą –t. Y modernizuoja savo sandelį, atnaujina programas, organizuoja darbuotojų mokymus.

uab ye international yra šios kompanijos atstovas Lietuvoje. Prekės kuriomis prekiauja rs- components yra apie 30 % brangesnės, nei jų analogai, kuriuos būtų galima rasti Lietuvoje. Bet rs components pranašumas yra toks, kad visas reikaligas prekes klientai gali rasti viename kataloge,pristatymas yra labai greitas ir jiems nereikia gaišti daug laiko ieškant vienos ar kitos prekės įvairiose įmonėse, o vėliau ilgai laukti kol jas atveš, jeigu jų tuo metu neturi. Todėl nors ir prekės rs- components kataloge yra brangesnės-tačiau įvertinant tai, kad užsisakę jame prekes klientai sutaupo daug laiko, galime teigti jie neišlaidauja, o atvirkščiai- taupydami laiką taupo ir pinigus. Ištikrųju atsiradus nesklandumams ( Tam, kad išsiaiškinti ktai – procesų grafinis pateikimas išskaidant procesą į žingsnius ir pavaizduojant informacijos ar valdymo sąryšį tarp proceso žingsnių, o procesas yra seka žingsnių , kuriais įeities proceso duomenys pervedami iš pirminp. Vanagas, visuotinės kokybės vadyba. Kaunas, technologija 2003 srauto diagramos simboliai: stačiakampis- dabar pabandysiu apžvelgti visus procesus plačiau.

  • Vadyba Konspektai
  • 2010 m.
  • 12 puslapių (1911 žodžių)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 114 KB
  • Blogos kokybės problemų analizė ir sprendimo priemonių nustatymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Blogos kokybės problemų analizė ir sprendimo priemonių nustatymas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/blogos-kokybes-problemu-analize-ir-sprendimo-priemoniu-nustatymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:55