Bms megapolis verslo modelis


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės kuriama vertė. Įmonės vartotojai. Vertės pateikimo kanalai ir santykiai su vartotojais. Įmonės kompetencijos. Partnerių tinklas. Pajamų šaltiniai. Išvados. Literatūra.


Šiandieninis pasaulis neįsivaizduojamas be informacinių technologijų, to pasekoje elektroninis verslas didina savo greitį bei pajėgumus. Elektroninė komercija, kaip elektroninio verslo sudėtinė dalis, pasinaudodama naujausiais IT sprendimais plinta itin sparčiai. Tam, kad patenkinti verslo procesų automatizavimo keliamus reikalavimus bei neatsilikti nuo rinkos kitimo, įmonės stengiasi pritaikyti verslo procesus ir informacines sistemas.

Per pastaruosius keletą metų sparčiai kito būdai ir priemonės, kuriais įmonės vykdo savo verslą, perka ir parduoda prekes, paslaugas, bendrauja tiek su pirkėjais, tiek su tiekėjais. Netgi didžiausios stambaus kapitalo kompanijos peržiūri jau esamo verslo modelius, kad galėtų konkuruoti naujose rinkose. Tokius žingsnius žengti paskatino interneto ir elektroninių produkcijos pardavimo technologijų raida, jų teikiama nauda ir integracija.

Elektroninė veikla ir komercinės priemonės – tai naujas būdas pritraukti daugiau vartotojų, geriau patenkinti esamų ir būsimų vartotojų poreikius.

Darbo uždaviniai:

2. Išanalizuoti įmonės kuriamą vertę, vartotojus bei vertės pateikimo kanalus ir santykius su vartotojais.

3. Pateikti įmonės kompetencijas, partnerių tinklus, atlikti jų analizę.

4. Išnagrinėti pajamų šaltinius ir jų pritaikymo virtualioje rinkoje ypatybes.

1993 m. balandžio 29 d. Kaune įkurta UAB BMS , kurios pagrindinės veiklos kryptys buvo stacionariųjų kompiuterių gamyba ir mažmeninė prekyba kompiuterių įranga. Plėtojant veiklą, BMS ėmė kurti parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje. 2001 m. Kaune atidaryta pirmoji specializuota kompiuterinės įrangos parduotuvė „BMS Megapolis“. Po dviejų metų – Vilniuje, kuri tapo didžiausiu kompiuterinės įrangos prekybos centru Lietuvoje. Labai aktyvi „BMS Megapolis“ parduotuvių plėtra ir pastovios investicijos atvedė bendrovę į pripažinimą:

2005-2006 m. BMS geriausią reputaciją turinti IT sektoriaus gamybos ir mažmeninės prekybos bendrovė Lietuvoje.

„BMS Expert“ ir „BMS Express“ – žinomiausi nešiojamų ir stacionarių kompiuterių, MP3 grotuvų prekių ženklai šalyje.

Sėkminga įmonės veikla paskatino ir atvėrė naujas plėtros galimybes – nuo 2006 m. parduotuvių asortimentas pasipildė skaitmenine vaizdo ir garso įranga. BMS tapo universalia skaitmeninės elektronikos prekybos bendrove. Tais pačiais metais rugpjūčio mėnesį viename iš didžiausių Latvijos prekybos centrų Rygoje „Galerija Azur“ atidaryta pirmoji „BMS Megapolis“ parduotuvė.

Pirmąją parduotuvę atidariusi 2001 m., šiais metais BMS Lietuvoje valdo 14 parduotuvių. „BMS Megapolis“ parduotuvės atidaromos ne tik didžiuosiuose miestuose, bet pradėta plėtra ir į atokesnius šalies rajonus bei kaimyninę Latviją.

BMS logistikos centras įsikūręs Karmėlavoje, prie Kauno oro uosto. Ši vieta itin strategiškai patogioje vietoje, šalia Kauno transporto mazgo: 8 km iki automagistralės „Via Balica“ ir 15 km iki greitkelio Klaipėda – Kaunas – Vilnius – Minskas – Maskva; 10 km iki Palemono geležinkelio krovinių terminalo; šalia muitinės posto ir siuntų pristatymo-gabenomo bendrovių UPS ir TNT. Bendras logistikos centro užimamas plotas siekia 2 tūkst. kv. metrų , kuriame yra suformuota padėklinė sandėlių sistema; BMS kompiuterių surinkimo gamykla; lentyninė sandėliavimo sistema; prekių priėmimo, paruošimo ir krovimo zonos ir poilsio zona.

Logistikos centrą aptarnauja BMS transporto parkas, pasirengęs pristatyti prekes į bet kurią BMS parduotuvę. Prekės užsakomos tiesiogiai iš BMS komercijos skyriaus, atsižvelgiant į pardavimo kiekius ir prekių tiekimo srautus. Prekė išgabenama nuo užsakymo gavimo prėjus apie 30 minučių, o tolimiausią prekybos vietą Lietuvoje pasiekia dar tą pačią dieną. Jei prekės nėra logistikos centre, tai iš Lietuvos distribucinių centrų atgabenama per 1-2 dienas, o iš Europos – per 3-5 dienas, iš Azijos valstybių – 14-30 dienų. Investicijos BMS logistikos centrui siekia 150 tūkst. eurų.

UAB “BMS Megapolis“ per 2007 m. tris ketvirčius naujoms technologijoms sukurti skyrė daugiau nei 0,5 mln. litų. UAB „BMS“ įdiegtos pažangios technologijos tokios kaip :

užsakymo – surinkimo keliui nustatyti naudojama lentynų adresacijos ir žymėjimo brūkšniniais kodais sistema;

platūs ir veiksmingi tiekėjų ryšiai, nebereikia jų kurti, naudojamos tradicinės prekybos parduotuvės aptarnaujant interneto vartotojų užsakymus;

Mūsų analizuojamo verslo modelio kuriamą vertę formuoja keletas dedamųjų:

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (4025 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 852 KB
  • Bms megapolis verslo modelis
    10 - 5 balsai (-ų)
Bms megapolis verslo modelis. (2015 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/bms-megapolis-verslo-modelis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:08