Bmw 325i 2005m 2 5i dujų skirstymo mechanizmo TP ir ER technologijų sudarymas


Mechanikos kursinis darbas.

Įvadas. Bmw 325i dujų skirstymo mechanizmo sistemos analitinė dalis. BMW 325i dujų skirstymo mechanizmo sistemos konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė. Gedimų priežastys ir gedimų dažnis. Patikimumo apskaičiavimas. Technologijų apžvalga, kurių pagalba atliekama automobilio BMW 325i sistemos TP ir ER. Bmw 325i dujų skirstymo mechanizmo sistemos technologinė dalis. Automobilio BMW 325i dujų skirstymo mechanizmo sistemos techninės priežiūros, gedimo suradimo schemų sudarymas. Automobilio BMW 325i dujų skirstymo mechanizmo sistemos TP, ER ir R proceso analizė, pagal nustatytą poreikį, pateikiant algoritmus ir detalią analizę. TP ir R technologinės įrangos ir įrankių parinkimas. Įranga - gaminių visuma, skirtų technologinių proceso apdirbimo, surinkimo, kontrolės ir panašioms operacijoms atlikti. TP ir R technologinių kortelių sudarymas. (Trys kortelės diagnostikos, techninės priežiūros, remonto). Technologinės kortelės darbų sąmatos sudarymas naudojant „Autodata“ programą. Nubraižyti pasirinktos sistemos, aprašytos technologinėje kortelėje, surinkimo brėžinį autocad programa. Išvados. Literatūra. Priedai. Nubraižyti pasirinktos sistemos, aprašytos technologinėje kortelėje, surinkimo brėžinį autocad programa.


Objektas: BMW 325i dujų paskirstymo mechanizmas

DARBO TIKSLAS:

Parengti BMW 325i automobilio TP ir ER technologijas ir jų organizavimą.

Išnagrinėti konstrukcinius elementus ir eksploatacines sąlygas, apskaičiuoti jų patikimumą

Sudaryti BMW 325i dujų paskirstymo mechanizmo techninė priežiūra, gedimo suradimo schemą.

Parinkti TP ir ER įrangą ir įrankius.

Sudaryti TP ir ER technologines korteles.

METODAI: Literatūros šaltinių analizė, interaktyvi informacijos sistema AutoData

Ją sudaro grandinė kuri jungia bei padeda vienodai atlikti alkūninio veleno, bei paskirstymo velenėlių darbus. Šios grandinės būna ardomos arba neardomos, dvigubos arba vienos eilės, šiuo atveju šiam varikliui yra tik vienos eilės neardoma grandinė.

Ją sudaro grandinė kurią suka pagrindinė pavara o ji suka kartu abu paskirstymo velenėlius. Jos irgi būna ardomos arba neardomos, dviejų eilių arba tik vienos, mano atveju šiam varikliui tik vienos eilės neardoma grandinė.

Dujų fazių keitikliai tai toks mechanizmas kuris reguliuoja paskirstymo velenėlius ir kurį dar valdo variklio valdymo blokas (DME). Kompiuteris atsižvelgdamas į variklio apsukas ir gavęs signalą iš droselio padėties daviklio dujų fazių mechanizmo pagalba sureguliuoja paskirstymo velenėlių darbą prie atitinkamų apsukų ir variklio darbo sąlygų. Patį dujų fazių keitiklį mechaniškai valdo alyvos spaudimas, o DME blokas tik atidarinėja vožtuvą pro kurį patenka alyva.

Paskirstymo velenėliai- tai metalo lydinys kuris yra gerai išbalansuotas, ant jų priekių yra prisukami diržinės pavaros skriemuliai arba šiuo atveju grandininės pavaros žvaigždutės kurios yra sukamos kartu su velenėliais. Velenėliai sukdamiesi atidarinėja bei uždarinėja tam tikru greičiu įsiurbimo bei išmetimo vožtuvus.

Vožtuvai- tai tikslūs metalo lydiniai kurie paskirstymo velenėliu darbu yra atidaromi bei uždaromi tam tikru metu. Įsiurbimo vožtuvas yra skirtas įleisti kurą į uždegimo kamerą, o išmetimo vožtuvas leidžia išstumti sudegusį kurą iš uždegimo kameros.

Cilindrų bloko ir dujų skirstymo mechanizmo tarpiklis

Šis tarpiklis dedasi tarp cilindrų bloko ir dujų skirstymo mechanizmo. Jis yra būtinas, nes nepalieka jokio tarpo tarp išorės ir uždegimo kameros pro kurią negali prasiskverbti stūmoklio sudaryta kompresiją.

BMW 325i dujų paskirstymo mechanizmo sistema

Dujų paskirstymo mechanizmo struktūrine schema: 1 - pagrindinė pavara; 2 - tarpinė pavara: 3 - dujų fazių keitikliai; 4 - velenėliai; 5 - kompensatoriai; 6 - vožtuvai; 7 - vožtuvų lizdai; 8 - tarpiklis.

Plovimas - būtinas procesas detalių remontą. Pavyzdžiui remontuojant dujų skirstymo mechanizmo elementus nuplovus gerai detales galima pamatyti, kad jos yra įtrūkusios ir tada lengviau pastebima gedimo priežastis.

Automobilio variklio alyvos keitimas - pakeisti alyvą trunka apie vieną valandą. Alyva yra parenkama pagal variklio tipą (benzinas ar dyzelinas) būtinai reikia patikrinti kokią alyvą rekomenduoja pilti automobilio gamintojas.

Diagnostika - naudojamos priemonės gali būti aparatūrinės arba programinės. Grubiai diagnozuoti gali ir pats žmogus savo jutiminiais organais. Aparatūros skalėje nurodoma diagnostinio parametro ataskaita, nustatant diagnozę lyginama su normatyvinėmis šio parametro reikšmėmis. Programinės priemonės išmatuotą diagnostinį parametrą apdoroja pagal programos algoritmą ir iš karto nustato diagnozę.

Sriegiavimas ir gręžimas – yra būtinas kai nutrūkus varžtui viduje sriegio palieka nulūžusio varžto dalis. Tada yra gręžiama į tos likusios dallies centrą, parenkama reikiamo dydžio kalamoji galvutė, jos pagalba išsuka likusią dalį. Vėliau parenkamas reikiamo dydžio sriegiklis, jo pagalba išsriegiami iš naujo buve sriegiai, kad lengvai būtu įsukti naują varžtą.

Smėliavimas - tai vienas geriausių būdų nuvalyti senus dažus, ar korozijos paveiktus metalinius elementus. Smėliuoti galima įvairiausius paviršius, juoduosius metalus, jų lydinius, nerūdijantį plieną, spalvotus metalus bei jų lydinius.

  • Mechanika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (4206 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mechanikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 566 KB
  • Bmw 325i 2005m 2 5i dujų skirstymo mechanizmo TP ir ER technologijų sudarymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Bmw 325i 2005m 2 5i dujų skirstymo mechanizmo TP ir ER technologijų sudarymas. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/bmw-325i-2005m-2-5i-duju-skirstymo-mechanizmo-tp-ir-er-technologiju-sudarymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:04