Bmw M3 1997 m. Šasi ir kėbulas


Transporto savarankiškas darbas. Transporto inžinerijos katedra. Automobilis. Hidraulinai stabdžiai. Pagrindinis cilindras ir jo paskirtys. Bmw m. Pagrindinė pavara. ” pagrindinio variklio įjungimas ”. Užpakalinės ašys Užpakalinėms ašims tinka plokščios , plačios ašinės konstrukcijos , pvz. Priekinės ašys. Ašis su nepriklausoma ratų pakaba ant skersinių kreiptuvų. Pavarų dėžė. Variklio sukimo momento transformavimas. Vairavimo mechanizmo paskirtis. Terminų paaiškinimai Trajektorija. Globoidinis sliekas.


Originalus E36 M3 ėjo į gamybą 1993 m. kaip kupė modelis ir buvo įrengta 183 Cui S50B30 tiesiai-6 variklis, kuris gamino 286 AG (210 kW). 1996 m. modelis M3 buvo atnaujintas į naują 195 Cui, 321 AG (236 kW) variklio (-S50B32), šešių greičių pavarų dėžė ir M5 didžiųjų stabdžiai. Nauja SMG eilės lenktynių tipo pavarų dėžė taip pat buvo siūlomas kaip alternatyva. Šie modeliai yra žinomi kaip "euro" modeliai kurie būtų atskirti nuo modelių, parduodamų JAV, kurie buvo visiškai skirtingi. Pirmas E36 M3s importuoti Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo 1995 modelis, kurie tiurėjo 183 Cui variklį su 240 AG (S50B30US) ir skirtingų rūšių pakaboms. Šio mažiau galingu varikliu naudojimo priežastys buvo, tikriausiai dėl per didelių sąnaudų ir JAV rinkoje su pirminiu varikliu ir gauti Euro variklio praeiti bandymai išmetamų teršalų kiekiui sunkumų.

BMW M3 1997m. yra sumontuota viendiskė sankaba su membranine spyruokle. Šiais laikais labiausiai paplitusios automobiliuose. Prispaudimo diskas spaudžiamas ne cilindrinėmis ,o membraninėmis spyruoklėmis.

Membraninė spyruoklė yra kūgiška lėkštinė spyruoklė su radikaliomis išdrožomis. Jos suteikia spyruoklinei medžiagai ypatingą elastingumą. Membraninė spyruoklė yra įstatyta tarp dviejų atraminių žiedų, sujungtų su sankabos gaubtu. Sankabos išjungimo metu membraninėms spyruoklės kūgis remiasi į apvalų žiedą. Lyginant sankabas su cilindrinėmis ir membraninėmis spyruoklėmis nustatyti ryškūs jų charakteristikų skirtumai. Sankabos išjungimo pradžioje pedalo išjungimo jėga truputį didesnė esant membraninei spyruoklei, tačiau pedalą spaudžiant toliau ši jėga mažėja, o sankabos su cilindrinėmis spyruoklėmis pedalo išjungimo jėga tolygiai didėja. Dėl to sankabos su membranine spyruokle valdymas yra lengvesnis.

Plokščios spyruoklės laiko prispaudimo diską prie sankabos gaubto ir jį centruoja. Jos taip pat perduoda smagračio sukimo momentą prispaudimo diskui. Sankabos išjungimo metu jos atitraukia prispaudimo diską nuo sankabos disko.

Sankaba su membranine spyruokle turi daug privalumų, lyginant su sankaba, turinčia cilindrines spyruokles.

Esant membraninei spyruoklei, galimi didesni sūkiai. Cilindrinės spyruoklės išsilenkia arba gali pakeisti savo padėtį.

Kompaktiška konstrukcija ir didelė prispaudimo jėga.

Membraninė spyruoklė kartu atlieka ir išjungimo svirtelių funkciją.

Hidraulinio stabdžio įrenginio būdas pagrįstas Paskalio principu. Jeigu skystį uždaroje sistemoje veikia jėga,tai atsiranda skysčio slėgis, kuris visur vienodas. Čia galioja hidraulinės jėgos transformacijos dėsniai:

Bmw M3 1997 m. Šasi ir kėbulas. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/bmw-m3-1997-m-sasi-ir-kebulas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:35