BMW vairavimo sistemos TP ir R technologijos sudarymas


Transporto kursinis darbas.

Lentelių ir paveikslėlių sąrašas. Įvadas. Analitinė dalis. BMW 530 e60 2005m. vairo sistemos patikimumo apskaičiavimas. Technologinė dalis. Literatūra.


Kursinio darbo tikslas: Parengti automobilio BMW 530d e60 2005m vairavimo mechanizmų techninės priežiūros ir einamojo remonto technologinį projektą.

1.1. BMW 530d vairo sistemos konstrukcinių elementų ir eksploatacinių sąlygų analizė. Gedimų tikimybė.

Bėgant metams, tobulėja automobilių konstrukcija, jų detalės. Ne išimtis yra ir vairo mechanizmo sistema. Tobulinant vairo sistemą atsirado aktyvios vairo kolonėlės ir kitos sudetingesnės konstrukcijos detalės, dėl kurių gedimo gali prireikti daugiau lėšų remontui. Norint užtikrinti vairo sistemos patikimumą, būtina šią sistemą periodiškai tikrinti. Atradus gedimą sistemoje, būtina jį kuo greičiau pašalinti, kol jis nepakenkė kitiems sistemos elementams.

Vairo mechanizmui reikalingi jo elementų patikimumo charakteristikos skaičiavimo duomenys. Gauti rezultatai padeda tinkamai įvertinti vairavimo sistemos veikimą, trūkūmus, užtikrinti automobilio patikimumą, saugumą bei stabilumą kelyje. Bandymai gali būti statistiškai apdoroti, naudojantis gamintojo atliktais bandymais. Tačiau norinint visiškai išanalizuoti vairo mechanizmo patikimumą, reikėtų paveikti elementą visomis galimomis jėgomis važiavimo metu, ištirti gedimo tipus, sužinoti dėl ko elementai galėjo sugesti taip pat reikia išanalizuoti galimas priemones kurios padėtų išvengti gedimo arba sumažintų gedimo dažnį. Gedimo priežastys gali priklausyti ne vien nuo elemento medžiagos savybių, bet ir nuo to kaip buvo eksploatuojamas automobilis, kokios išorinės ar fizikinės jėgos jį veikė.

Jei važiuojant mašinai esant šaltu varikliu vairo stiprintuvas veikia gerai, o pašilus varikliui vairas ima suktis sunkiai, tikriausiai blogai veikia alyvos siurblys. Jei sukant vairą pasigirsta cypimas ir vaira sukti pasidaro sunkiau, reikėtų pasitikrinti siurblio dirželį, jis gali būti sudilęs ir praslysti.

Kita vairo sistemos dalis – tepalo bakelis. Šiame bakelyje yra alyva, kurią naudoja vairo mechanizmo alyvos siurblys.

Kad alyva patektų ten kur reikia, reikalingi alyvos vamzdeliai, kurie perneša alyvą į kitas vairo mechanizmo detales.

Vairo traukėse dažnai plyšta apsauginė guma, į traukę gali patekti vandens bei žvyro, ko pasekoje traukė išsiklibina ir ratas tampa nestabilus. Esant pažeistai vairo traukei dažniausiai girdisi bildėjimas važiuojant per duobes.

Čia: 1. Vairas 2. Vairo vamzdis 3. Vairo tvirtinimas 4. Vairo kryžmė 5. Skirtytuvas 6. Stiprintuvas 7. Traukės 8. Korpusas 9. Vairo pavara- reduktorius 10.Stirpintuvo cilindras 11. Slėgio vožtuvas 12. Stiprintuvo vožtuvas 13. Stiprintuvo cilindras 14. Skysčio bakelis 15. Stiprintuvo siurblys 16.V formos diržas 17. Diržo įtempėjas 18. Vairo traukių antgaliai.

BMW 530 e60 2005m. vairo sistemos pradiniai duomenys ir

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Vilius
  • 28 puslapiai (5228 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 619 KB
  • BMW vairavimo sistemos TP ir R technologijos sudarymas
    10 - 3 balsai (-ų)
BMW vairavimo sistemos TP ir R technologijos sudarymas. (2017 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/bmw-vairavimo-sistemos-tp-ir-r-technologijos-sudarymas.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 19 d. 08:40