Bodyflex pratimų poveikis


Body flex pratimų pavyzdžiai. Bodyflex pratimai namuose.

Sveikatos referatas. Įvadas. “Bodyflex” atlikimo pagrindas. Pagrindinė stovėsena ir kvėpavimo technika. “BodyFlex” poveikis organizmui. Kontraindikacijos “BodyFlex” atlikimui. “Bodyflex” pratimų kombinacija/programa. Pratimas „Liūtas“. Pratimas “Grimasa”. Pratimas“Šoninis tempimas”. Pratimas “Taupyklė” (Kojų tempimas atgal). Pratimas “Seiko”. Pratimas “Deimantas”. Pratimas “Irklinė valtis”. Pratimas “Pusinis stuburo sukimas” (Riestainis). Pratimas “Kojų tempimas”. Pratimas “Pilvo presui”. Pratimas “Žirklės”. Pratimas “Katė”. Išvados. Literatūra.


Metodo pradininkė Greer Childers šią programą sukūrė tiems, kurie nori sulieknėti ir atjaunėti, bet neturi nei laiko, nei pinigų sporto klubams.

Vokiečių mokslininkai nustatė, kad net 9 žmonės iš 10 kvėpuoja netaisyklingai. Taisyklingai kvėpuojant, t.y. naudojant visą plaučių tūrį, deguonies prisipildo visos plaučių alveolės. Kuo jo plaučiai gauna daugiau, tuo geriau jie vėdinasi, tuo daugiau organizmas gauna energijos. Suaugusieji dėl nepakankamo judėjimo, stuburo iškrypimo, antsvorio ir kitų bėdų ima kvėpuoti paviršutiniškai. Tada dirba tik viršutinė plaučių dalis, o ląstelės, kurios negauna deguonies, atrofuojasi ir sunyksta. Tai efektyvi sveikatinimo programa paremta gilaus kvėpavimo ir izometrinių bei tempimo pratimų sistema. Metodo pradininkė Greer Childers šią programą sukūrė tiems, kurie nori sulieknėti ir atjaunėti, bet neturi nei laiko, nei pinigų sporto klubams. Atliekant "Bodyflex" kvėpavimo pratimus pagerėja medžiagų apykaita, pratimai degina riebalus ir tonizuoja raumenis, kuriems to labiausiai reikia. Didžiulis BF privalumas ne tik tai, kad galima mankštintis namuose (antsvorio turintys žmonės dažniausiai varžosi rodytis sporto salėje), bet ir akivaizdūs figūros pokyčiai jau po dešimties užsiėmimų. Be to nuo BF pratimų grakštėja ne tik kūnas – gerėja sveikata, nuotaika, atsiranda daugiau energijos. Jau per 10 užsiėmimų vidutiniškai netenkama nuo 10 iki 40 cm kūno apimties - pilvo, klubų, liemens, šlaunų. Kūnas stangrės, įgaus gražią formą.

  • Sveikata Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (984 žodžiai)
  • Sveikatos referatai
  • Microsoft Word 11862 KB
  • Bodyflex pratimų poveikis
    10 - 9 balsai (-ų)
Bodyflex pratimų poveikis. (2015 m. Lapkričio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/bodyflex-pratimu-poveikis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:59