Brandas


Vadybos referatas. Brendo sąvoka. Brendo teikiama nauda vartotojui. Brendo teikiama nauda įmonei. Brendo kūrimas. Kūrimo etapai. Vertingiausi brendai. Prekių ženklų apsauga.


Sustiprina pirkėjų lojalumą. Dėl prekės ženklo gamintojas sutelkia ištikimų vartotojų būrį. Ši vartotojų ištikimybė gamintojui yra tarsi tam tikra nuo konkurentų apginanti garantija. Tokie pirkėjai lieka ištikimi, net jei kompanija padaro klaidų. Vis dėl to pirkėjų lojalumas skiriasi priklausomai nuo prekės rūšies. Jie dažniausiai ištikimi kasdienio vartojimo prekėms (maisto produktams, higienos prekėms).

Kliudo konkurentams patekti į rinką. Pirkėjai nenori pirkti prekių pažymėtų jiems nežinomais ženklais, nes tai asocijuojasi ru rizika. Siekiant naują brendą įvesti į rinką, kurioje yra žinomas brendas, reikia daugiau lėšų.

„Coca-Cola” jau daug metų išlieka labiausiai vertinamu brendu pasaulyje. Sukurtas 1898m. tapo ne tik gaiviųjų gėrimų, bet ir visų kitų prekių lyderiu. Prie tokios sėkmės prisidėjo ne tik gausi reklama, bet ir teisingi sprendimai priimti kuriant brendą. Pavadinimą sugalvojo gėrimo išradėjęs ir jis reiškė gerimo sudedamasias dalis. Pats logotipas yra ryškus sudarytas iš kontrastingų pirkėjo dėmesį atkreipiančių spalvų.

„Coca-Cola“ brendas yra žinomas visame pasaulyje, nes buvo srengiamasi palaikyti prekės kokybę ir skonio savybes įvairių šalių vartotojams. Tai buvo pasiekta tobulinat produktą, pasitelkiant kūrybišką reklamą ir sukuriant išskirtines asociacijas. Kai kuriose šalyse teko pakeisti logotipo šriftą ar net patį pavadinimą, siekiant, kad jis būtų priimtinas vietiniams gyventojams.

„Coca-Cola“ yra vienas iš geriausiu pavyzdžių, kaip sėkmingai sukurti vertingą brendą.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (1675 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 1271 KB
  • Brandas
    10 - 2 balsai (-ų)
Brandas. (2014 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/brandas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:39