Buhalterinės apskaitos praktikos ataskaita UAB Rasa


Finansų praktikos ataskaita. Įvadas. Pvm sąskaitų faktūrų registras. Gaunamų pvm sąskaitų faktūrų registras. Išrašomų pvm sąskaitų faktūrų registras. Mokėjimo nurodymas. Inventorizacijos esmė ir tikslai. Pasirengimo inventorizacijai darbai. Ilgalaikio materialiojo turto inventorizacija. Išvados. Litertūra ir šaltiniai.


Tikslas: 1.Išsiaiškinti PVM sąskaitos faktūros registro ir mokėjimo nurodymo paskirtį, pagrindinius rekvizitus, naudojimo tvarką, saugojimo reikalavimus.

1. visos apmokestinamojo asmens per mokestinį laikotarpį gautos PVM sąskaitos faktūros.

Gaunamų PVM saskaitų faktūru registro saugojimo terminas:

Uždavinys: UAB „Rasa“ (įmonės kodas 19921212, PVM mokėtojo kodas 99887766) gavo sąskaitą faktūrą 2013-10-02, Nr. FS324556, iš įmonės UAB „Augmina“ (PVM mokėtojo kodas 876987009), 4500,00Lt sumai. (žr. priedą Nr.1)

Išrašomų pridetinės vertės mokesčio sąskaitų faktūrų saugojimo terminai:

Uždavinys: UAB „Rasa“ (įmonės kodas 19921212, PVM mokėtojo kodas 99887766) išrašė sąskaitą faktūrą 2013-10-10, Nr. SF55667789, įmonei UAB „Augmina“ (PVM mokėtojo kodas 876987009), 2000,00Lt sumai. (žr. priedą Nr.2)

Mokėjimo nurodymo forma nustatyta tarpbankiniais susitarimais.Šiuo metu Lietuvoje kiekvienas bankas naudoja savo mokėjimo nurodymų blankus, tačiau jie visi turi bendrą formą ir tuos pačius Rekvizitus, todėl juos pagrįstai galima priskirti tipiniams apskaitos dokumentams.

UAB „Alisa“ 2013m. liepos 26d mokėjimo nurodymu Nr 344 moka įmoką Nr. 297 UAB „Alisai“ už prekes – 2520,00 litų. Mokėtojo kodas-376449001, įmonės sąskaita – LT 499773567788001144 atidaryta AB “Swedbank” banke, banko kodas 3700. Gavėjo kodas – 9990045661, įmonės sąskaita LT 455500989912114472 atidaryta AB “Šiaulių bankas“.

UAB „Rūta“, įmonės kodas 90755982, išrašė inventorizacijos aprašą 2013 spalio 27 d. Šiauliuose. Atlikta ilgalaikio materialiojo turtu inventorizacija gamybos ceche. Komisiją sudarė pirmininkas –gamybos direktorius Algirdas Mačiūnas, nariai: Vyr. Buhalteris Antanas Beržas ir meistras Petras Kazlys. Inventorizacija atlikta pagal 2013 01 31 apskaitos duomenis. Materialiaiatsakingas asmuo- direktorius Jonas Jonys. Paskutiniojo perduoto į buhalteriją pajamų dokumentai Nr. AAX Nr.00066531. Paskutiniojo perduoto į buhalteriją išlaidų dokumentai Nr. BAX Nr.56640129.

Inventorizacija buvo pradėta 2013 spalio 25d. 10val 30min. Inventorizacija buvo baigta 2013 spalio 27 18val. 30min.

1.Norint parengti dokumentą būtina žinoti jo privalomus rekvizitus, paskirtį, naudojimo tvarką bei saugojimo reikalavimus. Nežinant dokumento rengimo tvarkos jis gali patekti netinkamiems asmenims ir sukelti chaosa buhalterinėje apskaitoje.

2. Pagrindinis inventorizacijos tikslas - suskaičiuoti įmonės esamą turtą. Inventorizacija, kaip ir kiekviena operacija įmonėje yra dokumentuojama, todėl privalu žinoti kokie dokumentai yra reikalingi inventorizacijos atlikimui ir kaip juos reikia sudaryti. Inventorizacijoje turi dalyvauti materialiai atsakingas asmuo, bet sudaryta komisija.

Buhalterinės apskaitos praktikos ataskaita UAB Rasa. (2015 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/buhalterines-apskaitos-praktikos-ataskaita-uab-rasa.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:43