Busit viešojo transporto kortelės, galiojančios Lietuvos miestuose, įvedimas į rinką


Finansų savarankiškas darbas.

Įvadas. Busit viešojo transporto kortelės aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Prekės sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. Pakirstymo ir pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Metinis biudžetas. Išvados.


Kiekviena organizacija veikia tam tikroje nuolatos kintančioje aplinkoje. Prie tokios kintančios aplinkos prisideda ir besikeičiantys žmonių poreikiai. Todėl įmonė norėdama sėkmingai dirbti, turi teikti tokias prekes ir paslaugas, kurios tenkintų visuomenės poreikius ir būtų norinčių už tai mokėti. Todėl organizacijų vadovai nuolatos turi stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius, aktualijas ir į tai reaguoti. Prieš pradėdama marketingo strategijos kūrimą, kiekviena organizacija visų pirma turi išsiaiškinti savo vietą rinkoje, išnagrinėti vidinę bei išorinę aplinką ir išanalizuoti vartotojų poreikius. Tai nustatyti padeda tokie elementai kaip organizacijos gaminamas produktas ar teikiama paslauga, produkto ar paslaugos kaina, būdai, kuriais jis yra reklamuojamas bei kaip ir kur vartotojai gali juos įsigyti.

Žmonių poreikiams tenkinti ir aptarnauti skiriamos visos organizacijos pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksniais. Taip daroma įtaka naujo produkto žinomumui, perkamumui, prekinio ženklo populiarumui ir patikimumui. Bet pagrindinė esmė yra išsiaiškinti kuriems vartotojams prekė yra skirta ir pateikti geriausius sprendimus, informuojant juos apie prekę ir supažindinant su teikiamais privalumais ir atliekamomis funkcijos. Taip prekė išskiriama iš konkurentų tarpo ir įgaunamas konkurencinis pranašumas.

Darbo tikslas: sukurti prekę ir jai pritaikyti marketingo strategiją.

Uždaviniai:

1)Sukurti naują prekę ir ištirti rinką;

2)Išsiaiškinti kas yra potencialūs mūsų prekės vartotojai ir nustatyti tikslinį segmentą;

3)Nustatyti produkto kainą;

4)Sukurti paskirstymo sistemą;

5)Sukurti reklamas mūsų produktui;

6)Sudaryti biudžetą.

  • Finansai Savarankiški darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (2959 žodžiai)
  • Universitetas
  • Finansų savarankiški darbai
  • Microsoft Word 392 KB
  • Busit viešojo transporto kortelės, galiojančios Lietuvos miestuose, įvedimas į rinką
    10 - 6 balsai (-ų)
Busit viešojo transporto kortelės, galiojančios Lietuvos miestuose, įvedimas į rinką. (2016 m. Kovo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/busit-viesojo-transporto-korteles-galiojancios-lietuvos-miestuose-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:03