Calvin Klein kvepalų „Euphoria“ reklamos analizė


Marketingo analizė. Calvin Klein kvepalų „Euphoria“ reklamos analizė.


Šiuolaikinėje visuomenėje, kur vyrauja didelė įvairovė, norint pasiekti pergalę prekybos konkurencijoje, neįmanoma apsieiti be reklamos pagalbos. Kūrybiškumas, originalumas, patrauklumas– dalykai svarbūs sukurti įspūdį ir paveikti žmonių pasirinkimą savo naudai. Reklamos kompanijos, produktams kurdamos reklamas ieško įvairiausių būdų kaip sukurti kuo unikalesnę ir įtaigesnę reklamą. Tinkamas reklamos simbolių, spalvų derinių ar modelių pasirinkimas yra sėkmės garantas. Mano analizuojamose reklamoje yra reklamuojami žinomo Amerikos drabužių dizainerio Calvin Klein vardiniai kvepalai „Eupihoria“. Reklama yra skirta įvairiems žiniasklaidos leidiniams: tinka demonstruoti stenduose, skirtuose lauko reklamoms, žurnaluose ar kituose spaudos leidiniuose.

Žmogus kasdien susiduria su įvairiomis reklamomis. Jų gausu visur: televizijoje, radijuje, spaudos leidiniuose, internete ar kitose terpėse. Reklamos kūrėjai, siekdami paveikti žmones, kuria įvairaus pobūdžio reklamas: vieni šokiruojančias, kiti naudoja spalvų įvairovę, treti pasitelkia simbolius.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (521 žodis)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 13 KB
  • Calvin Klein kvepalų „Euphoria“ reklamos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Calvin Klein kvepalų „Euphoria“ reklamos analizė. (2015 m. Balandžio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/calvin-klein-kvepalu-euphoria-reklamos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:08