Camelia vaistinės marketingo analizė


Marketingo analizė. Įvadas. Camelia vaistinės pristatymas. Situacijos analizė. Camelia vaistinės veiklos analizė. Įmonės veiklą įtakojantys vidiniai ir išoriniai veiksniai. Problemos identifikavimas. Santykių marketingo nuostatos. Marketingas camelia vaistinėje. Išvados. Literatūra.


Camelia“ nepakankamai efektyviai naudoja marketingo priemones. pozicionuoti savo privalumus, pasitvirtino tik dalinai. Tyrimas parodė, jog žmonės puikiai žino įmonės vardą, tačiau nepakankamai aktyviai naudojasi nuolaidų kortelėmis, o reklama laiko informatyvia, tačiau neįdomia.

2. „Camelia“ pardavimai sumažėjo, nes vartotojų netenkina aptarnavimo kokybė pasirodė esanti neteisinga, nes vartotojai yra patenkinti aptarnavimo kokybe ir didžioji dauguma ją laiko gera arba labai gera.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 21 puslapis (3587 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 399 KB
  • Camelia vaistinės marketingo analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Camelia vaistinės marketingo analizė. (2015 m. Sausio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/camelia-vaistines-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:25