Chop Chop kirpyklos projektinis darbas


Verslo projektas.

Įvadas. Projekto teorinė dalis. Informacija apie projektą. Projekto pareiškėjas. Projekto įgyvendinimo vieta. Projekto vadovas. Projekto terminai. Bendras projekto biudžetas. Projekto partneriai. Paslauga, kuriai numatoma komunikacija. Komunikacijos tikslai. Projekto santrauka. Projekto idėjos situacijos analizė. Idėjos pagrindimas. Paslaugos situacijos analizė. Paslaugos konkurentų analizė. Komunikacijos kontekstas. Idėjos alternatyvos. Projekto aplinka. Paslaugos komunikacijos priešistorė. Viešoji aplinka. Tikslinė auditorija. Projekto planavimas / komunikacijos koordinavimas. Projekto apimties nustatymas. Projekto tikslas, uždaviniai. Projekto suinteresuoti asmenys. Projekto darbų sąrašas. Komunikacijos elementai. Komunikacijos tikslai ir pagrindinės žinutės. Komunikacijos priemonės. Kalendorinis grafikas–Gant’o diagrama. Komunikacijos laiko planas. Projekto ištekliai ir biudžetas. Komunikacijos biudžetas. Projekto valdymas. Projekto rizikos valdymas. Projekto kokybės valdymas. Projekto kontrolė. Projekto užbaigimas, laukiami rezultatai. Projekto išvados. Projekto įvertinimas/pagrindimas. Projekto atitikimas vertinimo kriterijams. Išvados. Santrauka užsienio kalba. Literatūra. Priedai.


Projektų valdymas – tai ilgas ir daug pastangų reikalaujantis procesas. Pačią sąvoką projektas galima būtų apibūdinti, kaip iš anksto gerai parengtą ir suplanuotą paslaugos sukūrimą ar jos pakeitimą. [2, p.7] Mūsų rašomas projektas bus apie “Chop Chop” kirpyklos pristatymą, skirtą dalyvauti parodoje ,,Pelenė 2016“. Visame darbe bus aprašomas visas planavimo procesas, argumentuota, kodėl buvo sudarytas būtent toks biudžetas, darbų planas. Paaiškinta, kokios kvalifikacijos darbuotojai ir kokios priemonės buvo parinktos dalyvaujant parodoje. Taip pat bus aprašytas visas komunikacijos planas, pristatyta reklaminė žinutė, aprašyti pasirinkti komunikacijos nešikliai.

Kadangi prieš tai kirpykla nebuvo dalyvavusi tokio ar panašaus pobūdžio renginiuose, mes turėjome viską planuoti pradėdami nuo nulio. Visiems darbams atlikti gavome gan ribotą laiką, tad viską kruopščiai ir atsakingai teko ne tik planuoti, bet ir vykdyti, tam, kad neatsilikti nuo darbų rengimo tvarkos ir nevėluoti pristatyti projektą užsakovams. Tam, kad sėkmingai laikytumėmės darbų, sudarinėjome ir griežtai laikėmės darbų organizavimo grafiko. Kiekvienas komandos narys žinojo savo užduotis, kurias turėjo atlikti. Atsiradus neaiškumams ar nesutarimams, dėl tam tikrų klausimų, susėsdavome ir diskutuodavome, kol galiausiai sutardavome dėl sprendimo būdų. Ir aptarus visus gautus užsakymus iš kirpyklos “Chop Chop” vadovybės, nutarėme, kad šio projekto tikslas ir uždaviniai bus tokie:

Darbo tikslas–parengti kirpyklos “Chop Chop” projektą, skirtą dalyvauti renginyje ,,Pelenė 2016“.

Darbo uždaviniai:

Suburti komandą;

Parengti komunikacijos planą;

Paruošti darbų planą, biudžetą;

Sukurti stendą;

Parinkti darbuotojus, visas priemones, kurių reikės parodos metu.

Projektas- tai tokia sąvoka, kuri neturi konkretaus aprašymo. Išvertus šį žodį iš lotynų kalbos reikštų- ,,mestas į priekį“. Sąvoka projektas galima apibūdinti, kaip organizuotas pastangas padaryti kažką naudinga, taip pat projektas apibrėžiamas, kaip problema, turinti sprendimo grafiką, arba projektas - tai laikinos pastangos sukurti unikalų produktą, ar paslaugą. ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytojų Vytauto Būdos ir Alfredo Chmieliausko knygoje ,,Projektų valdymas” teigiama, kad projektinis darbas yra viena iš ypatingųjų veiklos valdymo formų ir norint, kad projektai tikrai padėtų siekti organizacijos strateginių tikslų, pirmiausia reikia juos atskirti nuo kitų organizacijos veiklų. [3]

Kad projektas būtų sėkmingas, jį reikia pradėti nuo kūrybinės idėjos iki projekto plano, nes be projekto plano, nebus projektas įgyvendintas tinkamai. Pasak Volfgrango Leselomo, knygoje ,,Veiksmingas projektų planavimas ir sėkmingas jų įgyvendinimas” projekto idėja gali atsirasti kaip tam tikro iniciatoriaus noras įgyvendinti permainas arba būtinybė išspręsti susidariusias problemas. [4] Šį projektinį darbą rengs penki Vilniaus kolegijos studentai. Nusprendėme surengti parodos metu, vyriškos kirpyklos ,,Chop Chop” reklaminį stendą, kuriame demonstruos savo profesionalumą šios kirpyklos kirpėjai, kurie gyvai leis pamatyti kokios yra barzdų šukuosenų šiuolaikinės tendencijos ir žinoma, tokiu būdu pritrauks naujų vyriškos lyties atstovų.

Šis darbas yra apie projektų valdymą- efektyviai valdyti projektus, turime atsižvelgti į keturis svarbiausius aspektus tai yra žmonės, produktas arba paslauga, projektą ir procesą. Projekto vadovas, yra svarbi viso projekto dalis, nes jis yra pagrindinis ryšys tarp projekto įgyvendinančių pusių ir užsakovo, todėl esant blogai vadovo komunikacijai, gali kilti rimtų problemų vykdant projektą. Šiame darbe mes pateiksime išsamias detales apie kiekvieną punktą: užduotį, tikslą, rezultatus, veiksmus, kurie svarbūs norint įgyvendinti šį projektą. Šiame studijų darbe informacija yra parašyta pagal įgytas žinias apie projektų valdymą. Kiekvienas projektų valdymo žingsnis leido rimčiau bei išsamiau sudaryti būsimo projekto planą.

  • Verslas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 36 puslapiai (6946 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo projektai
  • Microsoft Word 220 KB
  • Chop Chop kirpyklos projektinis darbas
    10 - 6 balsai (-ų)
Chop Chop kirpyklos projektinis darbas. (2016 m. Balandžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/chop-chop-kirpyklos-projektinis-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:22