Čili pica desertų asortimento vertinimas


Desertu asortimentas. Referatas desertu. Cili picos ssgg analize. Vartotoju analize bakalauro darbas. Čili pica kursinis. Cili pica bakalauro darbas. Cili pica konkurentu tyrimas. Cili pica asortimentas.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Literatūros analizė. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento formavimas ir vertinimas. Paslaugų kokybė ir jos vertinimas. Vartotojų pasitenkinimą analizuojantys kokybės modeliai. Kokybės spragų modelis. Gummesso q kokybės modelis. Gummesson ir ch. Gronroos integruotas kokybės modelis. Literatūros, teorinės dalies apibendrinimas. Uab ,,čilija“ picerijų tinklo ,,čili pica“ veiklos analizė. Uab ,,čilija“ picerijų tinklo ,,čili pica“ veiklos pristatymas. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Makroaplinkos tyrimas. Desertų asortimento pločio analizė. Uab ,,čilija“ picerijų tinklo ,,čili pica“ desertų asortimento vertinimo tyrimas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė ir pateikimas. Išvados ir siūlymai. Literatūra. Priedai.


Šią temą pasirinkome, nes norėjome išsiaiškinti, ar ,,Čili pica“ picerijų klientai yra patenkinti siūlomu desertų asortimentu ir ar verta kaskart asortimentą vis tobulinti bei atnaujinti. Mes atliksime desertų asortimento patrauklumo tyrimą, kuriuo sieksime išsiaiškinti ar klientai atvykę į piceriją, mėgaujasi ,,Čili pica“ siūlomais desertais. Bandysime pateikti vartotojų paminėtus trūkumus bei pastebėjimus desertų asortimento tobulinimui.

Pirmoje darbo dalyje aptarsime įvairių autorių mintis apie asortimento struktūros sampratas, asortimento politiką, bei jos formavimą ir vertinimą.Aprašysime kokybės modelius , kurie leis sužinoti vartotojų pasitenkinimą lemiančius veiksnius.

Antroje dalyje bus aprašyti metodai, kuriais remiantis aprašinėsime praktinę trečiają dalį. Bus trumpai pristatyta UAB ,,Čilija“ picerijų tinklo ,,Čili pica“ veikla bei pateiktos veiklos analizės. Pateiksime tyrimo rezultatus grafine išraiška.

Darbo problema. Neaišku, kaip UAB ,,Čilija“ picerijų tinklo ,,Čili pica“ klientai vertina desertų asortimentą.

Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kaip klientai vertina UAB ,,Čilija“ picerijų tinklo ,,Čili pica“ desertų asortimentą.

Darbo uždaviniai:

1.Pristatyti UAB ,,Čilija“ picerijų tinklo ,,Čili pica“ veiklą;

2.Atlikti vartotojų analizę;

3.Atlikti konkurentų analizę:

4.Atlikti SSGG analizę;

5.Atlikti makroaplinkos tyrimą;

6.Atlikti desertų asortimento pločio analizę;

7.Atlikti UAB ,,Čilija“ picerijų tinklo ,,Čili pica“ desertų asortimento vertinimo tyrimą;

8.Apibendrinti tyrimą ir parengti išvadas ir rekomendacijas.

Čili pica desertų asortimento vertinimas. (2012 m. Gruodžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/cili-pica-desertu-asortimento-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:36