Čili pica


Marketingo referatas. Įvadas. Įmonė ir jos siūlomos paslaugos. Įmonės tikslinė rinka, lūkesčiai ir kokiais būdais stengiamasi juos patenkinti. Konkurentai. Teikiamų paslaugų pozicionavimas. Simbolis, reklama. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiame darbe bus aptarinėjama „Čili Pica“ įmonė ir jos siūlomos paslaugos. Šios įmonės tikslinė rinka, jos lukesčiai ir kaip tai stengiamasi įgyvendinti. Įmonės konkurentai, kaip atliekama reklaminė kampanija.

Čili pica siūlo aukštos kokybės maitinimo paslaugas oriantuodamasi į labai plataus spektro žmones tiek pajamomis tiek amžiu. Tam tinklas turi net keleta skirtingas pasaulio virtuves ir stilius atstovaujančius restoranų tinklus. Čili pica, Čili Kaimas, Čili Kinija, Tokyo. Čili picos tikslinė rinka 15-55m amžiaus žmonės su įvairiais poreikias ir pajamomis, tad jiem ir yra skirti įvairių šalių restoranų tinklai. Čili pica stengiasi išlikti stirpiausiu maitinimo įmonės prekiniu ženklu Lietuvoje ir toliau plėsti savo veikla užsienyje. Čili picos konkurentai yra CanCan pizza, Charlie pizza bei kitos didesnės maitinimo įmonės besiorentuojančios į tą patį klientų segmenta ir poreikius. Čili picos reklaminė kampanija trunka jau beveik du dešimtmečius ir prekinis ženklas yra įstriges lietuvių galvose jau senai, bet kompanija čia neapsistoja ir vis platina tiek įvairias audio video reklamas internete, televizijoje bei radijuje. Taip pat yra iškabos, lankstinukai, prekės ženklo logotipas ant tiekiamo maisto į namus, Čili rodomos reklamos pačiuose restoranuose taip pat galima paminėti ir 15 gimtadienio proga išsiūstima pirmos lietuviškos picos į stratosfera.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (1894 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 48 KB
  • Čili pica
    10 - 2 balsai (-ų)
Čili pica. (2014 m. Rugsėjo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/cili-pica.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:46